Bubblys dagbok

Litt usikker på hvilken unnskyldning jeg skal bruke ovenfor sjefen min denne gangen. Begynner å bli litt rart at jeg skal "ha ett lite inngrep" pga det han tror er magesår for 4. gang... [emoji849]
Kan ikke fortelle ham sannheten, og det er veldig vanskelig siden jeg og sambo jobber samme sted. Sambo må jo være med på uttaket torsdag.....
 
Litt usikker på hvilken unnskyldning jeg skal bruke ovenfor sjefen min denne gangen. Begynner å bli litt rart at jeg skal "ha ett lite inngrep" pga det han tror er magesår for 4. gang... [emoji849]
Kan ikke fortelle ham sannheten, og det er veldig vanskelig siden jeg og sambo jobber samme sted. Sambo må jo være med på uttaket torsdag.....
Huff,kjipt.. Hva med å bare sende melding samme dag og si at du ikke er i form?

Spennende med uttak rett rundt hjørnet[emoji173]
 
Litt usikker på hvilken unnskyldning jeg skal bruke ovenfor sjefen min denne gangen. Begynner å bli litt rart at jeg skal "ha ett lite inngrep" pga det han tror er magesår for 4. gang... [emoji849]
Kan ikke fortelle ham sannheten, og det er veldig vanskelig siden jeg og sambo jobber samme sted. Sambo må jo være med på uttaket torsdag.....
Hmmm, ikke enkelt det der[emoji9] Hva m å skylde på omgangssyken? Det kan jo ramme dere begge også[emoji4]

Sent from my SM-G930F using BV Forum mobile app
 
Huff,kjipt.. Hva med å bare sende melding samme dag og si at du ikke er i form?

Spennende med uttak rett rundt hjørnet[emoji173]

Hmmm, ikke enkelt det der[emoji9] Hva m å skylde på omgangssyken? Det kan jo ramme dere begge også[emoji4]

Sent from my SM-G930F using BV Forum mobile app

Har veldig lyst å skylde på en hverdagslig sykdom... men så får jeg jo sykemelding fra Ullevål da... så blir litt rart.
Også har sambo en del å gjøre på jobb så tviler på at han velger å bli værende hjemme med meg etter å ha kjørt meg hjem fra uttaket.

Men jeg kan jo forsåvidt ofre en egenmelding og droppe sykemeldingen.... må bare finne på en unnskyldning for at sambo kommer sent på jobb torsdagen... [emoji53] er såååå vanskelig....
 
Kinkig med fraværet når man er på samme arbeidsplass... :bored:
Tror nesten jeg ville tatt en vanlig egenmelding på omgangssyke eller noe og bedt mannen ta en dag med samme unnskyldning, så kan han heller bli frisk litt fortere enn deg ;)

Lykke til med det som forhåpentligvis blir årets siste hormonsprøyte i kveld! :D
 
Kinkig med fraværet når man er på samme arbeidsplass... :bored:
Tror nesten jeg ville tatt en vanlig egenmelding på omgangssyke eller noe og bedt mannen ta en dag med samme unnskyldning, så kan han heller bli frisk litt fortere enn deg ;)

Lykke til med det som forhåpentligvis blir årets siste hormonsprøyte i kveld! :D

Takk! Vi må snakke litt om hvordan vi gjør det i morgen. Sjefen har null empati... bortsett fra når det gjelder magesår, for det har han selv [emoji12] Og han går liksom bare utifra at det er det det gjelder når jeg sier det gjelder "magen".


Tok nettopp Ovitrelle [emoji847][emoji322] Føles så utrolig godt denne gangen. Null stress [emoji92]
 
Takk! Vi må snakke litt om hvordan vi gjør det i morgen. Sjefen har null empati... bortsett fra når det gjelder magesår, for det har han selv [emoji12] Og han går liksom bare utifra at det er det det gjelder når jeg sier det gjelder "magen".


Tok nettopp Ovitrelle [emoji847][emoji322] Føles så utrolig godt denne gangen. Null stress [emoji92]

Kjipt med sånn sjef. Håper dere finner en god løsning!

Nå er det bare å vente på magien som du har i vente ❤
 
Takk! Vi må snakke litt om hvordan vi gjør det i morgen. Sjefen har null empati... bortsett fra når det gjelder magesår, for det har han selv [emoji12] Og han går liksom bare utifra at det er det det gjelder når jeg sier det gjelder "magen".


Tok nettopp Ovitrelle [emoji847][emoji322] Føles så utrolig godt denne gangen. Null stress [emoji92]
Håper dere finner ut en lur løsning[emoji9][emoji171]

Nyt medisinfrie dager nå, og så satser vi på at dette blir siste runde på lenge lenge[emoji169][emoji169]
 
Nyt sprøytefrie dager Jeg hadde nok ljugd på meg en omgangssyke eller noe også :-/ Kjipt at det må være sånn da men.
 
Har veldig lyst å skylde på en hverdagslig sykdom... men så får jeg jo sykemelding fra Ullevål da... så blir litt rart.
Også har sambo en del å gjøre på jobb så tviler på at han velger å bli værende hjemme med meg etter å ha kjørt meg hjem fra uttaket.

Men jeg kan jo forsåvidt ofre en egenmelding og droppe sykemeldingen.... må bare finne på en unnskyldning for at sambo kommer sent på jobb torsdagen... [emoji53] er såååå vanskelig....
Skjønner... Er det en mulighet å få fastlegen til å gi deg sykemelding istedet for sykehuset? Håper dere finner en løsning [emoji173]
 
Skjønner... Er det en mulighet å få fastlegen til å gi deg sykemelding istedet for sykehuset? Håper dere finner en løsning [emoji173]

Føler det er litt mye stress... men ja, er nok en mulighet.

Sambo mener vi skal si jeg skal til undersøkelse hvor jeg må møte fastende, så han må kjøre meg. Men man blir jo ikke sykemeldt i 2 dager for en liten undersøkelse liksom.

Vanligvis har jeg sagt "ett lite inngrep", men da burde jeg hatt mange arr nå [emoji12]

Får se hva vi gjør. Har mest lyst å bare ringe inn og si jeg er syk på torsdag og så måtte sambo ta meg til legen på morgenen bare....

vanskelig [emoji849]
 
Føler det er litt mye stress... men ja, er nok en mulighet.

Sambo mener vi skal si jeg skal til undersøkelse hvor jeg må møte fastende, så han må kjøre meg. Men man blir jo ikke sykemeldt i 2 dager for en liten undersøkelse liksom.

Vanligvis har jeg sagt "ett lite inngrep", men da burde jeg hatt mange arr nå [emoji12]

Får se hva vi gjør. Har mest lyst å bare ringe inn og si jeg er syk på torsdag og så måtte sambo ta meg til legen på morgenen bare....

vanskelig [emoji849]

Skjønner situasjonen din. jeg synes også det er vanskelig i forhold til hva man skal si til sjefen. Jeg synes det er en god ide å ringe inn syk torsdag morgen som du sier :) så deilig at eggløsningsprøyta er satt! Nyt den sprøytefri dagen i morgen :)
 
Nyt dagene uten medisiner nå, Bubbly! Nå er du snart ruger :D
I forhold til hva du kan si til sjefen, så er du jo faktisk ikke pliktet til å oppgi hva som har skjedd, bare når du evt tror du kommer tilbake! Men hva med evt å si at du skal operere ut en tann? Og du er redd for tannlegen, blir derfor lagt i narkose så mannen må være med? Da kan du jo late som smertene er intense i et par dager til og må være hjemme med smertestillende og for å få ro? Hmm...
 
Takk for gode tips alle sammen!
Har bestemt meg for å levere en legetime-søknad (ja, i år så må vi plutselig få godkjent legebesøk av sjefen [emoji849]), hvor jeg skriver at jeg skal til en "undersøkelse med mye bedøvelse og medisiner og at sambo må kjøre meg hjem etterpå". Da slipper jeg å snakke med han og dropper å fortelle at jeg blir borte ut uka. Da får han sykemeldingen på mandag istedenfor.
 
Er SÅÅÅÅ rart at jeg ikke skal spraye i dag! [emoji28] Våknet med super ømme pupper, føles som de skal sprenge [emoji15][emoji5][emoji92]
 
Snart er du ruger igjen [emoji169][emoji169] Hurra
 
Like før nå! Lykke til med uttak [emoji173]
 
Back
Topp