Veien mot målet...

Ja tenk det [emoji7]
Håper alt er bra med lille der inne og håper vi får se et lite bankende hjerte om to uker [emoji4]

Er så spent på deg jeg nå! [emoji1] Er ikke lenge til kontroll og uttak altså!! [emoji173][emoji173]



Ja det er ikke noe særlig med "ubehag".. men har ikke vært slik svie som jeg har opplevd ved uvi før, det føltes mer ut som om hele blæren "vrengte" seg [emoji32]
Men nå er det mer bare murring.. men det er kanskje bare er lille fighteren som står for dette [emoji14]
Jeg er langt ifra slik kvalme som deg, så jeg kan absolutt ikke klage [emoji4]

Gleder meg til du skal inn på ul, blir så koselig å se hvordan det står til med mini inni der [emoji4] Murring og strekking i livmor er helt innafor, håper jeg selv kan få kjenne på det igjen snart [emoji5]
Ikke lenge til kontroll og uttak her i gården nå nei!! Sykt fort tiden har gått!! Gleder meg
 
Ja den murringa skyldes spira ja[emoji813]pink[emoji813]pink Murringen komme og går med jevne mellomrom her også:joyful: Lov å klage litt da, ubehag er litt pes uansett hvilken form det kommer som:joyful: Unner ingen denne konstante kvalmen nei, satser på det går over til uke 12:)
Satser på kvalmen din går over i uke 12 ja [emoji4]
Og du er jo allerede straks halvveis dit [emoji6]


Gleder meg til du skal inn på ul, blir så koselig å se hvordan det står til med mini inni der [emoji4] Murring og strekking i livmor er helt innafor, håper jeg selv kan få kjenne på det igjen snart [emoji5]
Ikke lenge til kontroll og uttak her i gården nå nei!! Sykt fort tiden har gått!! Gleder meg
Jeg er helt overbevist om at du får to streker om ca 3 uker [emoji6][emoji7][emoji7]

Men ja, gleder meg til ul om to uker [emoji4] Håper på å få se et lite bankende hjerte og en tåre i øyekroken på mannen, for foreløpig er han bare "glad", og DET er ikke godt nok [emoji23]
 
Satser på kvalmen din går over i uke 12 ja [emoji4]
Og du er jo allerede straks halvveis dit [emoji6]



Jeg er helt overbevist om at du får to streker om ca 3 uker [emoji6][emoji7][emoji7]

Men ja, gleder meg til ul om to uker [emoji4] Håper på å få se et lite bankende hjerte og en tåre i øyekroken på mannen, for foreløpig er han bare "glad", og DET er ikke godt nok [emoji23]

Du skal se at det blir litt mer virkelig for mannen når han får se lille knøttet og se hjertet slå [emoji173]
 
Du skal se at det blir litt mer virkelig for mannen når han får se lille knøttet og se hjertet slå [emoji173]
Satser på det [emoji4]

Går dette veien så skal han uansett være delaktig i hver minste lille milepæl hele veien til mål, om han vil eller ikke [emoji23]
 
8+0[emoji307]
Hadde mye murringer fra i går morges og helt til i dag. Ikke slik at jeg ble bekymret, men det var konstant liksom...

Mulig det hadde noe å gjøre med at jeg glemte lutinus kvelden før, så jeg tok på morgenen istede.. vet ikke [emoji14]

I går kveld kom vi hjem fra en uke i sydligere strøk, lengter allerede tilbake til sol og varme.. hohoho [emoji6]
 
8 uker allerede! [emoji1] En viktig milepæl i graviditeten! [emoji169][emoji171][emoji172] Nå er de aller viktigste organene i mini allerede laget, og kroppen din har vært et lokomotiv som har fått til alt det! En graviditet er så uforståelig kompleks. Magisk!

Skal du på ul før den ordinære?
 
Oi! Så vanvittig fort dette plutselig har gått! Føler jeg står på stedet hvil jeg, men tydeligvis ikke:p Uansett, gratulerer med ny uke! Håper du klarer å nyte:happy:
 
❤️❤️❤️
 
8 uker allerede! [emoji1] En viktig milepæl i graviditeten! [emoji169][emoji171][emoji172] Nå er de aller viktigste organene i mini allerede laget, og kroppen din har vært et lokomotiv som har fått til alt det! En graviditet er så uforståelig kompleks. Magisk!

Skal du på ul før den ordinære?

Skal på TUL i morgen, så håper inderlig på å få se en liten levende sak da [emoji173]
Oi! Så vanvittig fort dette plutselig har gått! Føler jeg står på stedet hvil jeg, men tydeligvis ikke:p Uansett, gratulerer med ny uke! Håper du klarer å nyte:happy:
Jeg syns selv det har gått overraskende fort egentlig [emoji6] Eller, syns egentlig dere andre freser avgårde enda fortere [emoji23]

Nå er det bare å få TUL i morgen unnagjort, håper et lite bankende hjerte vises på skjermen, da tror jeg at jeg skal senke skuldrene litt og nyte [emoji173]
[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
[emoji173][emoji173][emoji173]
 
Gratulerer så mye og lykke til på tul [emoji173][emoji7]
 
Det er vel kanskje sånn det er? Vi synes det går fort med alle andre, men at vi selv står på stedet hvil? :p Går raskt når man ser tilbake på det da! :)

Masse lykke til med tul! Gleder meg til å høre om opplevelsen :)
 
Gratulerer [emoji173]️
 
8+1
TUL unnagjort [emoji7]
Et lite knøtt med bankende hjerte dukket opp på skjermen med en gang [emoji7]
Vårt lille IVF-mirakel [emoji173]
3ba726659241cfdf07ca1034603fe4b1.jpg
 
8+1
TUL unnagjort [emoji7]
Et lite knøtt med bankende hjerte dukket opp på skjermen med en gang [emoji7]
Vårt lille IVF-mirakel [emoji173]
3ba726659241cfdf07ca1034603fe4b1.jpg

Så fantastisk! Gratulerer så mye! ❤️❤️
 
Back
Topp