Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Lurer på om frøkna lukter at jeg er hormonell og rar om dagen, for samme dagen jeg begynte og merke det så slo humøret hennes seg tvert om.
Så dette her kan bli skikkelig spennende uker kjenner jeg :dead:
 
Jeg har meldt frøkna på svømmekurs... Midt i foreldremøter, IVF uttak og alt annet som skjer.
Pappaen og jeg får dele på og ta henne med. Så det blir bra. Hun elsker vann, så dette blir bra det.
 
Vi gikk på svømming med knert ifjor, vi slutta etter en "sesong", regnet på det og det kostet helt sykt mye ift 30min om gangen og at hun brydde seg midt bak om alt annet enn kompisen som var på samme svømmegruppe :hilarious: håper dere lykke bedre :laughing002
 
Vi gikk på svømming med knert ifjor, vi slutta etter en "sesong", regnet på det og det kostet helt sykt mye ift 30min om gangen og at hun brydde seg midt bak om alt annet enn kompisen som var på samme svømmegruppe :hilarious: håper dere lykke bedre :laughing002
Det var ikke så billig nei, 1300 kr for 8 svømminger, pluss inngang. Men hun eeeelsker vann!
Har vært 3 turer på 2 uker nå, og hun vil mer og mer, og nekter og reise hjem. Men det kan hende det blir med en gang, også bare vanlige turer. Men da har vi i alle fall prøvd, tenker jeg. Vi skulle ha babysvømming, men korona kom jo. Så håper det faller i smak. Selv om pappaen må følge en del av gangene, midt i IVF måtte jo det treffe :banghead:
 
Det var ikke så billig nei, 1300 kr for 8 svømminger, pluss inngang. Men hun eeeelsker vann!
Har vært 3 turer på 2 uker nå, og hun vil mer og mer, og nekter og reise hjem. Men det kan hende det blir med en gang, også bare vanlige turer. Men da har vi i alle fall prøvd, tenker jeg. Vi skulle ha babysvømming, men korona kom jo. Så håper det faller i smak. Selv om pappaen må følge en del av gangene, midt i IVF måtte jo det treffe :banghead:
Vi betalte 2000 for syv ganger.. heeelt sykt
 
Vi betalte 2000 for syv ganger.. heeelt sykt
Er pluss inngangsbilletter. Så er ikke billig. Men håper og bli kjent med andre med barn. Kunne trengt litt ner nettverk.
 
Er pluss inngangsbilletter. Så er ikke billig. Men håper og bli kjent med andre med barn. Kunne trengt litt ner nettverk.
Her er det ikke inngang i tillegg fordi vi må opp av vannet etterpå, da skal neste gruppe inn.
Har du spurt i bhg hvem hun leker mye med? Forsøkt å sette opp play-dates?
 
Her er det ikke inngang i tillegg fordi vi må opp av vannet etterpå, da skal neste gruppe inn.
Har du spurt i bhg hvem hun leker mye med? Forsøkt å sette opp play-dates?
Hun skravler mye om de hun leker med. Men sjelden jeg møter på foreldre. Så bare noen få jeg vet hvem foreldra er.
Synes det er litt vanskelig med sånn sosialt. Så har veldig manglende nettverk. Og særlig få barn rundt oss.
 
Blødningen etter Primolutt skal komme 2-3 dager endt kur...
Det var på torsdag. Og ingen blødning og se.
Er det mulig... Men hjernen er mer min igjen. Heldigvis. Men hvorfor blør jeg ikke?!!
Vet jeg hadde eggløsning selv dagen før jeg begynte på kuren. Men trodde ikke det skulle ha noe og si.
Dette er vanskelig og skjønne seg på.
 
Den kroppen er tydeligvis ikke så samarbeidsvillig. Håper det skjer noe snart. ❤️
Denne her nei, aldri vært :laughing025 :banghead: :banghead:
Men, det var noe rosa forrige besøk på do. Så kaaaaanskje.
 
"Jeg vil ha ei lillesøster" sa lillemor i dag.
"Om vi får det, hva skal hun hete da?" Spurte jeg.
"Vet ikke helt" Svarte hun.
"Er Frida fint?"
"Fjiiida liker jeg!" Sa hun smilende og ga meg en klem.

Kanskje vi får ei babysøster som blir hetende Frida :Heartpink
 
"Jeg vil ha ei lillesøster" sa lillemor i dag.
"Om vi får det, hva skal hun hete da?" Spurte jeg.
"Vet ikke helt" Svarte hun.
"Er Frida fint?"
"Fjiiida liker jeg!" Sa hun smilende og ga meg en klem.

Kanskje vi får ei babysøster som blir hetende Frida :Heartpink
Det hadde jo vært perfekt. Lita søster som hun kan være stolt av og vise frsm til alle dere møter. :love017 Ei lita Frida. Nydelig navn
 
I dag satte jeg sprøyte nummer 21. Tre uker har jeg stukket meg selv nå. Allerede 3 uker!
Det ble feira med og sette dagens på Riksen, etter og ha løpt som en helt, kommet 4 minutter for sent og heseblesende og gjennomsvett etter og ha måtte løpt fra to kryss lenger ned fordi bussen satt fast i trafikken. Buss for trikk tok for laaaaaang tid for meg. Men kom inn på 2.opprop, beklaget meg masse og fikk pusta med ned mens hun sjekka forholdene inni.

Sprøytestart ble bestemt med sykepleier. Den blir på torsdag. Så er neste kontroll, og buss for trikk, neste torsdag.
 
Det hadde jo vært perfekt. Lita søster som hun kan være stolt av og vise frsm til alle dere møter. :love017 Ei lita Frida. Nydelig navn
Det hadde vært skikkelig, skikkelig koselig det. AK og Frida Elisabeth, eller noe annet navn.
For de navna passer bra sammen synes jeg :Heartpink
 
Sove litt, før en ny dag venter. I morgen starter jeg på Gonal F. Akkurat en dag senere enn for 5 år siden.
Så rart og være en dag etter... Men mistenker at uttaket blir før nå, siden jeg har høyere dose.
Dette blir spennende!
 
2 dager til kontroll!
Frøkna ville kaste sprøyta mi i dag. Jeg løfta ned dunken og hun kasta oppi, så på meg og utbrøt
"SÅ mange sprøyter mamma!"
Så tok jeg henne på fanget og fortalte at mamma hadde satt godt over det dobbelte for og få henne.
"Nå kanskje vi får baby..." sa hun og så på meg. Hun er veldig på baby om dagen.
 
Hva er oddsen for og ha egguttak på SAMME dato, 2 av 4 ganger?!
Første uttaket mitt var 26.september 2018...
Og første søskenforsøket blir 26.september 2023!

Hvordan er det mulig?
Håper jeg blir gravid, som sist, men at det sitter til mai/juni. Og ikke ender som sist.
 
Hva er oddsen for og ha egguttak på SAMME dato, 2 av 4 ganger?!
Første uttaket mitt var 26.september 2018...
Og første søskenforsøket blir 26.september 2023!

Hvordan er det mulig?
Håper jeg blir gravid, som sist, men at det sitter til mai/juni. Og ikke ender som sist.
Nærmer seg veldig nå. Er så spent på dine vegne! Håper spira sitter på første runden og at du slipper så lang og tøff vei til lille søster/bror. ❤️
 
Nærmer seg veldig nå. Er så spent på dine vegne! Håper spira sitter på første runden og at du slipper så lang og tøff vei til lille søster/bror. ❤️
Jeg ble gravid på 3 av 4, men mest skumle er om det sitter. Og det gruer jeg meg veeeldig til.
Men nå blir det godt og få ut egga. Stinn og øm ja.
 
Back
Topp