Veien mot en familie på 3

Gratulerer med en aldeles nyyyydelig liten jente :dummy1:

Som ventet triller tårene for dere her nå. Nå er dere endelig foreldre! [emoji173]️
For en fantastisk jobb du har gjort My :love7
Tusen takk[emoji171][emoji171] Vi er så forelska[emoji7]
 
Åhhh, Lille My, hun er aldeles nydelig![emoji7][emoji177] gratulerer sååååå mye [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Ååh, kjære My[emoji173]️[emoji173]️ gratulerer så myye med lille jenta[emoji177] endelig er hun her!! Hun er nydelig[emoji177][emoji177]
 
Gratulerer sååå mye[emoji175][emoji175] Så nydelig! Jeg fikk også feber og infeksjon under fødsel med førstemann, lurer på hvorfor man kan få det? Kan det være epiduralen? Jeg turte derfor ikke epidural med andremann. Uansett gikk feber og infeksjon fort over[emoji2] Nyyyt tiden[emoji307]
 
Ååh, kjære My[emoji173]️[emoji173]️ gratulerer så myye med lille jenta[emoji177] endelig er hun her!! Hun er nydelig[emoji177][emoji177]
Tusen takk[emoji7][emoji175]
 
Gratulerer sååå mye[emoji175][emoji175] Så nydelig! Jeg fikk også feber og infeksjon under fødsel med førstemann, lurer på hvorfor man kan få det? Kan det være epiduralen? Jeg turte derfor ikke epidural med andremann. Uansett gikk feber og infeksjon fort over[emoji2] Nyyyt tiden[emoji307]
Tusen takk[emoji175][emoji175] Her gikk litt av vannet på lørdag så det øker jo infeksjonsfaren og så ble jeg kateterisert flere ganger så det kan ha bidratt da[emoji4] Nå er feberen så og si borte heldigvis og jeg har fått flere doser ab[emoji108]
 
Hjerteligst tillykke!

Fikk nesten på samme dag.

Babylykken er bare helt enorm her, og sikkert enda større der!

Håper du blir frisk igjen snart. Ikke så greit å være syk akkurat nå. Flott at du får god behandling, det betyr så mye når man har fått en baby og blitt mamma :Heartbigred
 
Hjerteligst tillykke!

Fikk nesten på samme dag.

Babylykken er bare helt enorm her, og sikkert enda større der!

Håper du blir frisk igjen snart. Ikke så greit å være syk akkurat nå. Flott at du får god behandling, det betyr så mye når man har fått en baby og blitt mamma [emoji813]bigred
Tusen takk[emoji171][emoji171] Vi nyter tia her på barsel[emoji7][emoji7] Feberen er på god vei ned og 4 doser med antibiotika har hatt god effekt[emoji108][emoji108]
 
Åå, gratulerer så mye!! [emoji7][emoji7][emoji7] Hun er helt nydelig! [emoji173]️ Bra jobba, mamma!!

Søren og, du gikk en dag for lenge. Skylder noen en hundrings [emoji23]
 
Back
Topp