Veien mot en familie på 3

Grattis med halvveis og så moro med 3D! Vi har bråbestemt oss for at vi vil ha det vi også, så skal bestille time i morgen :D
 
Grattis med halvveis og så moro med 3D! Vi har bråbestemt oss for at vi vil ha det vi også, så skal bestille time i morgen :D
Tusen takk[emoji173][emoji173][emoji173] 3D blir gøy, jeg gleder meg veldig til å se frøkna igjen[emoji7]
 
I den siste uken har vi kjøpt inn bilstol[emoji4] og soveskinn er bestilt.. Vogn arver vi av et vennepar og vippestol får vi i gave fra de[emoji173] Nå har vi kontroll på det meste av utstyret, og for en kontrollfrik som meg føles det veldig godt[emoji1]

I løpet av september /oktober blir det å begynne å male opp det som skal bli barnerommet[emoji7][emoji7] Mamma sponser seng så den blir vel kjøpt i oktober tenker jeg[emoji7] Rommet skal være klart til november sånn at jeg kan bruke desember på å vaske klær og ordne alt på plass [emoji1]
 
I den siste uken har vi kjøpt inn bilstol[emoji4] og soveskinn er bestilt.. Vogn arver vi av et vennepar og vippestol får vi i gave fra de[emoji173] Nå har vi kontroll på det meste av utstyret, og for en kontrollfrik som meg føles det veldig godt[emoji1]

I løpet av september /oktober blir det å begynne å male opp det som skal bli barnerommet[emoji7][emoji7] Mamma sponser seng så den blir vel kjøpt i oktober tenker jeg[emoji7] Rommet skal være klart til november sånn at jeg kan bruke desember på å vaske klær og ordne alt på plass [emoji1]

En veldig koselig høst i vente med andre ord ❤️
 
En veldig koselig høst i vente med andre ord [emoji173]️
Jaa[emoji7][emoji7] gleder meg til å begynne å pusle med klær og ordne klart[emoji7] Mannen får et lite hjørne på barnerommet til pc'n siden vi skal ha sprinkelsenga inne hos oss første månedene[emoji28]
 
Igår kveld kjente mannen frøkna sparke på utsiden[emoji7][emoji7][emoji7] Det var veldig svakt og varte bare noen sekunder sa han[emoji173][emoji173] Han fikk tårer i øynene, det er så koselig at han også skal få oppleve å kjenne frøkna nå framover[emoji7][emoji7][emoji7]

Ellers så har jeg greid å bli forkjølet, så nå ble jeg sendt i seng med halspastiller, te med honning, Paracet og vannflaske[emoji40]
 
Igår kveld kjente mannen frøkna sparke på utsiden[emoji7][emoji7][emoji7] Det var veldig svakt og varte bare noen sekunder sa han[emoji173][emoji173] Han fikk tårer i øynene, det er så koselig at han også skal få oppleve å kjenne frøkna nå framover[emoji7][emoji7][emoji7]

Ellers så har jeg greid å bli forkjølet, så nå ble jeg sendt i seng med halspastiller, te med honning, Paracet og vannflaske[emoji40]

Sååå koselig!! ❤️❤️
Hun blir sterkere nå :joyful:

God bedring til deg! Klem ❤️
 
Sååå koselig!! [emoji173]️[emoji173]️
Hun blir sterkere nå :joyful:

God bedring til deg! Klem [emoji173]️
Ja av og til skvetter jeg fordi det er sterke spark[emoji7][emoji7][emoji7]

Tusen takk, satser på at masse drikke og Paracet bedrer formen.. Får somregel så høy temp når jeg blir forkjøla så her er alarmen slått på sånn at jeg får tatt Paracet jevnlig[emoji106][emoji4]
 
Ja av og til skvetter jeg fordi det er sterke spark[emoji7][emoji7][emoji7]

Tusen takk, satser på at masse drikke og Paracet bedrer formen.. Får somregel så høy temp når jeg blir forkjøla så her er alarmen slått på sånn at jeg får tatt Paracet jevnlig[emoji106][emoji4]

Høres ut som du har fått det samme som jeg har hatt... :sour: Hals, feber og etterhvert snørr og hoste... Blææ!
Lurt å følge med på feber! Ikke så bra om den blir over 38 i alle fall..
Håper du kommer deg raskt igjen! ❤️
 
Høres ut som du har fått det samme som jeg har hatt... :sour: Hals, feber og etterhvert snørr og hoste... Blææ!
Lurt å følge med på feber! Ikke så bra om den blir over 38 i alle fall..
Håper du kommer deg raskt igjen! [emoji173]️
Takk[emoji173][emoji173] er vel den typiske høstforkjølelsen ja[emoji28][emoji23] Satser på at det går fort over[emoji855][emoji4]
 
Ikke godt å bli forkjøla men er vel som du sier tida for det dessverre.. masse god bedring i hvertfall! :Heartred
Og så koselig at hun sparker kraftigere nå! Er veldig stort når mannen også kan kjenne:love017
 
Ikke godt å bli forkjøla men er vel som du sier tida for det dessverre.. masse god bedring i hvertfall! [emoji813]red
Og så koselig at hun sparker kraftigere nå! Er veldig stort når mannen også kan kjenne:love017
Takk Takk, Paracet og te hjelper[emoji106][emoji4]
 
Uke: 21+0
Termin: 19.01.18
Kjønn: Jente[emoji173]
Trimester: 2. trimester
Neste jordmorkontroll: 24.09
Bevegelser: Ja, nå kjenner jeg frøkna flere ganger om dagen[emoji7][emoji7] Og mannen har kjent en gang på utsiden også[emoji173]
Babyens størrelse: 400 g og 26 cm lang ifølge bv appen[emoji4]
Navn: Hemmelig foreløpig[emoji4][emoji7]
Vann i kroppen: Oh yes.. føttene og fingrene er ganske så hovne, må nok snart investere i støttestrømper
Vektøkning: 7 kg
Utålmodig: nja, vil gjerne ha ho i magen litt til ja, men gleder meg så veldig til å møte henne[emoji173][emoji173]
Strekkmerker: Jepp, har fått noen på magen[emoji28][emoji4]
Kynnere: tror ikke det, tror det er masse ligamentsmerter
Melk i brystene: Nei, det væsker litt klær væske.
Plager: bekkenløsning og halsbrann[emoji22] Og småblødninger da..
Humør: Er litt sliten, og det skal ingenting til før tårene kommer[emoji85][emoji85][emoji85]
Cravings: lakris og kalde røde epler[emoji16]
Tanker om fødsel: Tenker jeg tar det litt som det kommer, ønsker epidural[emoji4] Og mannen skal være med[emoji4]

5f73b26407bddec66d26ffd1fe11175f.jpg
4f9971fea0a7a446fd3eba6dfefecd50.jpg
 
Fine du! ❤️

Grattis med ny uke! ✌
 
Takk snupp[emoji8][emoji8]

Ny uke på torsdager du ikke sant?[emoji4]

Stemmer det, men får se etter OUL nå da om jeg kanskje må venne meg til en ny dag ;)
 
Fortsatt rimelig forkjøla og sliten.. Men lille i magen sparker og herjer så hun har det nok helt topp[emoji7][emoji23]

Merker mer og mer et mønster på aktiviteten nå[emoji7][emoji169] Hun er veldig aktiv på kvelden og nesten hele natta[emoji7] Og starter på rundt kl 07/08 tia på morgenen[emoji23][emoji23] Men da varer sparkinga bare en times tid[emoji4] Stort sett rolig hele formiddagen før det startet for fullt på kveldene[emoji23][emoji23][emoji23] Så det spørs om dette blir en nattrangler sånn som mamma'n er [emoji171][emoji169]
 
Så koselig med masse liv!!! :joyful:
Og stilig at du merker en rytme :D Jeg også får mest dult på kveldstid ❤️ Men ikke alle dager her enda. Mye å glede seg til har jeg skjønt :)

God bedring til deg! ❤️
 
Back
Topp