Veien mot en familie på 3

Siden alt var bra på siste tul idag så falt vi for fristelsen og bare måtte innom babyavd på H&M[emoji7]
c56f4cbe9afc8643afa434cbc6a76fae.jpg

så staaas! :D <3
 
Formen er litt bedre idag[emoji7] fikk sove natta igjennom for en gangs skyld[emoji173] Idag får vi middagsbesøk av pappa og vi skal fortelle at han skal bli morfar[emoji7][emoji7] Har kjøpt en kaffekopp med morfar på[emoji173][emoji173] han har bursdag neste uke så vi skal si at han får bursdagsgave på forskudd[emoji1][emoji1]

Mannen har vært så flink til å rydde og ordne klart sånn at jeg og bekkenet / ryggen får hvile[emoji7]
 
Formen er litt bedre idag[emoji7] fikk sove natta igjennom for en gangs skyld[emoji173] Idag får vi middagsbesøk av pappa og vi skal fortelle at han skal bli morfar[emoji7][emoji7] Har kjøpt en kaffekopp med morfar på[emoji173][emoji173] han har bursdag neste uke så vi skal si at han får bursdagsgave på forskudd[emoji1][emoji1]

Mannen har vært så flink til å rydde og ordne klart sånn at jeg og bekkenet / ryggen får hvile[emoji7]
Så bra at formen er litt bedre, det hørtes ikke godt ut! Og bra at mannen passer på så du får passet på deg og lille spira:Heartred
Og så koselig at dere skal dele det med morfar, tenk å få den nyheten i tidlig bursdagsgave :love017
 
Så bra at formen er litt bedre, det hørtes ikke godt ut! Og bra at mannen passer på så du får passet på deg og lille spira[emoji813]red
Og så koselig at dere skal dele det med morfar, tenk å få den nyheten i tidlig bursdagsgave :love017
Hvile hjelper på, prøver å unngå så mye smertestillende så de får vente til natta [emoji1] Gleder meg til å fortelle pappa, regner med han synes det blir stas[emoji173] Dette blir første barnebarnet på begge sider[emoji1] neste uke får vi besøk av svigers og skal fortelle det til de da[emoji7]
 
Huff, for en ekkel opplevelse da[emoji47]Bra legevakten tok deg alvorlig og at de fant ut hva det var. Godt du er sykemeldt nå slik at du kan komme deg og ta vare på helsen [emoji173]️God bedring[emoji173]️

Så koselig[emoji7]Hvordan reagerte den kommende morfaren?[emoji2]

Såå herlige innkjøp da[emoji7]
 
Huff, for en ekkel opplevelse da[emoji47]Bra legevakten tok deg alvorlig og at de fant ut hva det var. Godt du er sykemeldt nå slik at du kan komme deg og ta vare på helsen [emoji173]️God bedring[emoji173]️

Så koselig[emoji7]Hvordan reagerte den kommende morfaren?[emoji2]

Såå herlige innkjøp da[emoji7]
Takk, ja de smertene var skikkelig ubehagelige[emoji21] Hormoner er ikke bare bare[emoji1][emoji26] Nå blir det å lytte til kroppen ja, hadde noen tunge løft på jobb onsdag kveld å så det kan ha bidratt til ryggsmertene.. smertene satt rundt festet til skulderbladet og derfor ble det vondt å trekke pusten dypt, så nå er det greit m sykmelding[emoji173]

Morfaren ble veldig glad, tårer i øynene og smelta helt av ultralydbildene[emoji173][emoji173][emoji173]

Det var så koselig å plukke ut klær, mannen synes det var så stas[emoji7]
 
Så koselig at morfar ble så rørt❤️
 
Så koselig at morfar ble så rørt❤️
Jaaa det var så søtt:Heartred Han fikk vite at lillesøsteren min vet så han hadde visst ringt henne når han var på vei hjem for å spørre om når de skulle ut å handle inn babyklær osv :joyful::hilarious:
 
Jaaa det var så søtt:Heartred Han fikk vite at lillesøsteren min vet så han hadde visst ringt henne når han var på vei hjem for å spørre om når de skulle ut å handle inn babyklær osv :joyful::hilarious:

Awww ❤️❤️
 
Oi! Her har det skjedd mye den siste uka! Kjenner jeg blir litt oppgitt over appen her, for vanligvis får jeg notifications når dere oppdaterer i dagboka, men det har jeg ikke fått i det siste på verken deg eller Avocado:shifty: Makan!

Men gratulerer så mye med vel overstått kneik, i morgen går du jo til og med inn i uke 14, moro:D
Og så herlig at alt var bra på den siste tul'en deres! Ingenting er bedre nytt enn det:joyful:

Synd å høre om ryggen din da, men enda godt smertene kun skyldes det og ikke noe annet! Så håper du blir bedre igjen ganske snart, om du ikke allerede er det❤️
 
Oi! Her har det skjedd mye den siste uka! Kjenner jeg blir litt oppgitt over appen her, for vanligvis får jeg notifications når dere oppdaterer i dagboka, men det har jeg ikke fått i det siste på verken deg eller Avocado:shifty: Makan!

Men gratulerer så mye med vel overstått kneik, i morgen går du jo til og med inn i uke 14, moro:D
Og så herlig at alt var bra på den siste tul'en deres! Ingenting er bedre nytt enn det:joyful:

Synd å høre om ryggen din da, men enda godt smertene kun skyldes det og ikke noe annet! Så håper du blir bedre igjen ganske snart, om du ikke allerede er det[emoji173]️
Jeg vet appen er teit[emoji85][emoji85][emoji85]

Enn det, i morgen starter jeg på uke 14 ja[emoji173][emoji173] Fortsatt litt uvirkelig[emoji7]

Formen er litt bedre, og har fått time til fysio i løpet av uka nå [emoji1] Kvalmen kommer og går litt, men den er jeg vant m nå[emoji23][emoji23][emoji23]

Den siste tul var gøy, lille sparka og sparka[emoji7][emoji7] Var såvidt de fikk målt hjerterytmen fordi den var så aktiv[emoji173][emoji173]
 
Oi! Her har det skjedd mye den siste uka! Kjenner jeg blir litt oppgitt over appen her, for vanligvis får jeg notifications når dere oppdaterer i dagboka, men det har jeg ikke fått i det siste på verken deg eller Avocado:shifty: Makan!

Men gratulerer så mye med vel overstått kneik, i morgen går du jo til og med inn i uke 14, moro:D
Og så herlig at alt var bra på den siste tul'en deres! Ingenting er bedre nytt enn det:joyful:

Synd å høre om ryggen din da, men enda godt smertene kun skyldes det og ikke noe annet! Så håper du blir bedre igjen ganske snart, om du ikke allerede er det❤️

Jeg får heller ikke alle notifications selv om jeg følger alle dere... :shifty:
 
Jeg får heller ikke alle notifications selv om jeg følger alle dere... :shifty:
Appen er teit[emoji21][emoji21][emoji21] samma her, syns de kan få fiksa appen snart nå altså... Vi hormonprega har ikke tålmodighet til dette[emoji23][emoji23][emoji23]
 
Jeg vet appen er teit[emoji85][emoji85][emoji85]

Enn det, i morgen starter jeg på uke 14 ja[emoji173][emoji173] Fortsatt litt uvirkelig[emoji7]

Formen er litt bedre, og har fått time til fysio i løpet av uka nå [emoji1] Kvalmen kommer og går litt, men den er jeg vant m nå[emoji23][emoji23][emoji23]

Den siste tul var gøy, lille sparka og sparka[emoji7][emoji7] Var såvidt de fikk målt hjerterytmen fordi den var så aktiv[emoji173][emoji173]
Godt det er flere som sliter med den da, var redd jeg hadde gjort noe med innstillinger eller sånn jeg :p

Godt å høre at formen din er bedre i hvert fall og at du har fått time til fysio allerede! Da kan man jo håpe på gode resultater ganske snart :)

Så moro at det var så mye aktivitet da! Mini her lå og sprellet litt den også i uke 12, men var mer opptatt av å svelge og snu ryggen til. Er tydeligvis en liten sjenert baby her :p Får kanskje en atlet av noe slag dere da? ;)
 
Godt det er flere som sliter med den da, var redd jeg hadde gjort noe med innstillinger eller sånn jeg [emoji14]

Godt å høre at formen din er bedre i hvert fall og at du har fått time til fysio allerede! Da kan man jo håpe på gode resultater ganske snart :)

Så moro at det var så mye aktivitet da! Mini her lå og sprellet litt den også i uke 12, men var mer opptatt av å svelge og snu ryggen til. Er tydeligvis en liten sjenert baby her [emoji14] Får kanskje en atlet av noe slag dere da? ;)
Hehehe enten det eller en skikkelig urokråke[emoji6][emoji23][emoji23]

Den appen har levd sitt eget liv i flere mnd nå..
 
Ny uke[emoji173][emoji173]
57cd57df4deb8d3fddf94240ff2ba7c2.jpg
 
Back
Topp