Veiedag Slankekrigen - STEM HER

ninoz

Elsker forumet
Argumenter gjerne hvorfor "din" dag er best, slik at de som er usikker lettere kan bestemme seg :)
 
jeg liker best fredager da jeg får kun trent mellom mandag og fredag. om vi tar veiedag på mandag så er det garantert at jeg har lagt på meg iløpet av helgen siden jeg ikke får trent da
 
Når jeg tenker på forrige runde, så gikk jeg ned greit når vi kom til fredag, med tanke på helg o.l. Derfor valgte jeg fredag.
 
jeg stemte mandag, for å få det lille ekstra presset i helga..
og, om det er så at jeg veier litt mer på mandager enn feks fredager, så gjelder det jo hver uke, så da gjør det ikke noe!
 
Jeg trener på ukedagene med har fri i helgen så derfor er mandag eneste dag som er riktig å veie på, veier jeg en av de andre dagene veier jeg mere pga da holder musklene på vannet.
 


Happygirl84 skrev:
Har allerede laga en sånn avstemming jeg men....



Ja, stemte på den og ble litt forvirra over en ny en.
 


Hege og Chris skrev:


Happygirl84 skrev:
Har allerede laga en sånn avstemming jeg men....



Ja, stemte på den og ble litt forvirra over en ny en.


Tenkte det var greit å ha med alle dager som alternativ :) 
 


ninoz skrev:


Hege og Chris skrev:


Happygirl84 skrev:
Har allerede laga en sånn avstemming jeg men....



Ja, stemte på den og ble litt forvirra over en ny en.


Tenkte det var greit å ha med alle dager som alternativ :) 


Ja okei.. Tenkte det var unødvendig jeg da men.. Men men
 


Happygirl84 skrev:


ninoz skrev:


Hege og Chris skrev:


Happygirl84 skrev:
Har allerede laga en sånn avstemming jeg men....



Ja, stemte på den og ble litt forvirra over en ny en.


Tenkte det var greit å ha med alle dager som alternativ :) 


Ja okei.. Tenkte det var unødvendig jeg da men.. Men men

Det var igrunn det ;p Ser jo nå at det er mandag og fredag det står mellom....
 


ninoz skrev:


Hege og Chris skrev:


Happygirl84 skrev:
Har allerede laga en sånn avstemming jeg men....



Ja, stemte på den og ble litt forvirra over en ny en.


Tenkte det var greit å ha med alle dager som alternativ :) 

Syns det var bra det var en med alle dager jeg, selv om det ikke var nødvendig, men det hadde vi ikke funnet ut på en annen måte:)

 


Hege og Chris skrev:
Jeg trener på ukedagene med har fri i helgen så derfor er mandag eneste dag som er riktig å veie på, veier jeg en av de andre dagene veier jeg mere pga da holder musklene på vannet.


Samme her.
 
26 stemmer til nå! Men vi er vel flere enn 26 pers som skal være med i slankekrigen? Hvor er alle sammen? :)

Edit: I påmeldingstråden er det ca 50 pers!
 
Med tanke på at resultatene ikke ble oppdatert på veiedagen (som var fredag) forrige runde, pga at folk ofte var vekke i helgene, så synes jeg at mandag er det beste alternativet :)
 


ninoz skrev:
28 stemmer til nå! Men vi er vel flere enn 28 pers som skal være med i slankekrigen? Hvor er alle sammen? :)

Edit: I påmeldingstråden er det ca 50 pers!

Åssen vet du har det er 28 stemmer?

 


Happygirl84 skrev:


ninoz skrev:
28 stemmer til nå! Men vi er vel flere enn 28 pers som skal være med i slankekrigen? Hvor er alle sammen? :)

Edit: I påmeldingstråden er det ca 50 pers!

Åssen vet du har det er 28 stemmer?


På den dagen som har flest stemmer så står det under at det er 13 stemmer. Mandag har en stemme mindre, 12. Og onsdag har bare 1. Og det blir 26 stemmer ;p Regna litt feil i ste, men sånn ca iallefall.. Ikke alltid like lett å se hvor mange stemmer der er, men akkurat nå så gikk det greit :)
 
Stemmer for mandag. Slankekrigen begynner på mandag, så det blir mer riktig. Og ny uke betyr alltid nye muligheter :)
 
tror faktisk jeg går for mandag istedet jeg og. greit å ha veiedag i starten av ny uke:)
 
syns det var mye surr når det var veiedag på fredag. manglende oppdateringer sist, både fra dektagere og ledere. så jeg stemte mandag.
 
Jeg har tenkt på en ting, men håper ikke jeg bare forvirrer nå:P
Må bare si at jeg tilpasser meg "systemet" uansett, er ikke noe problem for meg, men må komme med et eksempel her.

Hvis slankekrigen har veiedag på mandager, men man vil ha en annen dag, kan man ikke da veie seg f.eks. fredag også levere inn den vekta på mandag? Hvis man gjør det hver uke og ikke viker fra det er det i mine øyne ett fett. Så hva med å kalle det noe annet enn veiedag? Raportteringsdag f.eks...

Er stor sjangs for at jeg bare er teit og gjør alt forvirrende nå, men muligheten for hver enkelt er jo å gjøre det sånn. Kan godt hende noen har gjort det sånn allerede? Uten at noen vet det;)
 
Back
Topp