Veggord

prinsesse08

Flørter med forumet
Har så lyst på sånne veggord som du klistrer på veggen, men de er jo kjempedyre.
Noen som vet om det finnes noe ark m/klister som du kan putte i printeren og lage veggord selv?
 
aner ikke men jeg kjøpte mine veggord for 186 kr inkl frakt
 
Ms Marvel her inne trykker opp og lager [:)]
 
Du kan male selv:)
 
De jeg fant inne på www.mortil3.no kostet de kjekkeste rundt 300-500kr Jeg tenkte å skrive "Sov godt" på en liten dukkeseng som jeg holder på å male hvit. Der kan jeg jo prøve meg men tørr ikke male selv rett på veggen.
 
jeg betalte 170 kr på ebay med frakt. er ikke så ille dyrt det. maling er dyrere ;)
 
Hvis du bare skal ha så kort setning, kan du lage det på pc selv. Jeg har laget selv og det ble ganske bra. Finn den skrifttypen du vil ha. Jeg brukte french scrift MT. Skriftstørrelse må du prøve deg fram på. Print ut og klipp ut. Lettere å klippe ut jo større bokstavene er. Deretter er det bare å lime det fast der du skal ha det. Jeg brukte et lim, som er på samme type ruller som den nye type korrekturlakken er på. Litt klønete forlart men håper du forstår. Har ikke bilde av det jeg har på veggen nå, men skal prøve å få tatt ett så du kan se
 
Back
Topp