Vasker du ned huset til jul??

Har noen som gjorde det for meg
 
Nei jeg vasker til våren istedenfor. Både fordi det er nok å gjøre til jul, det er ekstra fridager i løpet av våren, man ser all shiten når den lave vårsola kommer og så er vi mer inne på vinterstid og mindre lufting så føler det er mer møkkete da...

Jeg tror nok det var større behov for rundvask oftere før når man røyket inne. Men det bør taes en gang i året forde.
 
Tar en vanlig helgavask. :)
 
Jeg pleier å gjørr det. Men med 120% jobb i desember pluss alene med 3 barn så fungerer ikke det i år.
 
Ja, vi tar storrengjøring, men har ikke behov for å vaske taket :p Syns det er en flott anledning til å få vasket godt, sortere klær og annet skrot vi ikke bruker.

Vi pleier også å gå igjennom alle lekene til ungene og fjerne en god del! (De får så mye nytt til jul)
 
Har pleid å ta en ordentlig rundvask til jul ja, liker følelsen av at det er helt rent, men i år har jeg bare ikke orket, har hatt så mye annet å styre med.
 
Er høygravid i år med bekkenløsning, så nei. Her får det fungere med det jeg klarer. :)
 
Det er veldig opp og ned ettersom hva jeg gidder. Men i år hvor jeg har hvert kjempe dårlig så har ikke det hvert en tanke, men så flytta jeg i september så det er ganske så nedvaska her :) Men jula jeg var høygravid med frøkna så ble vegger og vinduer og alt skrubb bare fordi jeg kjeda meg haha
 
Neida, jeg støvsuger julen inn. Mopper over gulvene og tørker litt støv.
 
Back
Topp