Vasker dere ørene?

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
På ungene? På dere selv?

Jeg har lenge lagt merke til at det er så mange som er skitne i ørene, og jeg syns det er superekkelt! Når man først begynner å merke det, så ser man det jo overalt, og spesielt på menn, sikkert fordi de har kortere hår. Tenker da på at det er skittent rundt i svingene på øremuslingen, ikke i øregangen.

Jeg bruker q-tips der regelmessig på ungene, de blir temmelig gule selv uten at de er i nærheten av selve øregangen. På meg selv bruker jeg håndkleet til å gni godt rundt i ørene når jeg tørker meg. Og på ungene har jeg også blitt obs på at det feltet rett bak ørene, liksom bak og litt over øreflippen, det er også et sted hvor det har tendenser til å hope seg opp med gammel hud og skitt, så vi gnir der også i forbindelse med vask. Da jeg oppdaget dette fant jeg ut at samme var tilfelle med meg selv.

Så, er dere flinke til å vaske ørene? :D
 
Mannen er veelldig opptatt av det der med å vaske ørene :p Jeg har litt fobi for sånt selv på barna :-O så det tar han seg av ;-) jeg vasker selvfølgelig meg selv da hoho det skal han slippe
 
Mannen er veelldig opptatt av det der med å vaske ørene :p Jeg har litt fobi for sånt selv på barna :-O så det tar han seg av ;-) jeg vasker selvfølgelig meg selv da hoho det skal han slippe

Jeg har tatt mannens ører, han er sløøøv der. Gjorde det for å demonstrere hvor skitne de var [emoji23]
 
Klut med litt varmt vann og babyolje funker fint til det formålet. Er enig med deg, skitne ører er superekkelt.
 
Pleier gni godt med lillefingeren hver gang jeg dusjer, og qtip innimellom..
 
Jeg vasker når jeg ser det er skittent. Som regel er det mest ved øreknngangen.
 
Vasker med klut på barna og bruker q-tip på meg selv :) mannen ser i hvert fall ren ut, selv om jeg ikke vet hvordan han vasker :p
 
Jeg har helt noia for skitne ører, øyekroker og neser, så her går det med maaange q-tips og vaskekluter på ei uke allerede. Ser ikke for meg at det blir annerledes når baby kommer [emoji28]
 
Her blir både unger dyr og mannfolk vaska i øra...*gruff*
 
Vasker ikke annet enn å dusje der. Tror ikke jeg ser så skitten ut heller ;)
Ungen er mer under enn over vann, så han er ren og pen.
 
Jepp, alltid vaska mine egne og ungen min sine. Mannfolket har jeg mast på. Han vasket ikke ørene skikkelig. Er superekkelt med skitne ører
 
Nei
Studerer heller ikkr andres ører så om folk er møkkete andr jeg ikke

Ikke snakk om å studere, mer at det faktisk synes skikkelig godt på de som har skitne ører og ikke har ørene tildekket.
 
Ser uansett ikke på ørene yil folk ;)

Tro meg, prøver å la være, for skitne ører er kvalmt, men av og til så skjer det da likevel at blikket faller der. På samme måte som man kan se at noen har en buse uten at det betyr at man har gransket nesen deres for å se om den er ren. :p
 
Jeg prøver å unngå det selv utover vanlig dusj et par ganger i uka.
Mini får vasket ørene daglig, fordi sandkasse [emoji85]
 
Jeg vasker ørene ja, men er forsiktig med barna for man skal ikke bruke q-tips og ørene renser seg egentlig selv [emoji1]
 
Back
Topp