Vaskemaskin og tørketrommel på badet?

Panzerpels

I'm an Aspie! What's your superpower?
Vi ender kanskje opp med å måtte ha det på badet, så jeg lurer på fordeler og ulemper ved det..?
Dere som har det, har dere gjort noe for å skjule det litt? Bygget inn, gardinskinner i taket eller lignende?
 
Vi hadde vaskemaskin og tørketrommel på badet før. Da la vi en benkeplate over, slik at vi fikk stellebord og "bretteplass". Vi hadde skuffeseksjon og skap i hver ende (ikea-kjøkken). Holder på å lage noe lignende på vaskerommet her i huset... Må bare bli ferdig med en del andre prosjekter først :)
 
Vi hadde vaskemaskin og tørketrommel på badet før.....En stor ulempe er at det blir forferdelig mye støv på badet!! klær støver helt vannvittig [&:] Jeg ble nesten gal.....men nå er jeg ganske perfeksjonist av meg da....så er ikke sikkert det plager andre like mye. Jeg vasket kjapt over badet annenhver dag da liksom [:)]

Men nå har vi bygget hus og da har vi endelig fått eget vaskerom!!
 
Vi har den på badet, det har vi hatt i alle de leilighetene vi har bodd i. Fordelen med det er at det er dervi kler av og på oss, så klærne trenger ikke å "fraktes" noe sted.
 
Jeg har aldri hatt tørketrommel, men i leilighetene våre har vi bygd maskemaskinen inn. På første stedet hadde vi kjøkkenbenk over og kjøkkenskuffer ved siden av. I siste leilighet bygde vi den inn med plater og flisla de.

Personlig synes jeg det er helt greit med vaskemaskin på badet, men jeg ville uten tvil ha bygd de inn på en eller annen måte.

Lykke til!
 
Har et vennepar som har satt av 2-3 kvm på den ene veggen på badet til vaskemaskin og tørketrommel, samt skap. Foran der har de satt skyvedører, og innredet det som "vaskerom"
 
ORIGINAL: MONSTERMAST

Vi ender kanskje opp med å måtte ha det på badet, så jeg lurer på fordeler og ulemper ved det..?
Dere som har det, har dere gjort noe for å skjule det litt? Bygget inn, gardinskinner i taket eller lignende?

 
En venninne av meg har det, hun har skilt det av med speil-skyvedører fra vegg til vegg, veldig dekorativt med en hel vegg med speil, badet ser litt større ut, og ingen ser vaskemaskinen! [:)]
 
Speilskyvedører foran[;)]
 
Takk for svar folkens! Det med skyvedører er jo en god og ikke minst fristende idé! Jeg får drøfte det med mannen. [:D]
 
Back
Topp