vaske dusjkabinett

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Noen som har noen finurlige triks til hvordan jeg kan vaske BAK dusjkabinettet?

hadde jeg enda klart å stå ved siden av det, så kanskje, men jeg får ikke til :/
 
Jeg prøvde ALT endre med å kaste ut dritten og kjøpe ny[emoji23]
 
Liten mopp som får plass i mellom? Finnes vegg og takmopper spm er litt mindre, lettere og lengre skaft
 
Liten mopp som får plass i mellom? Finnes vegg og takmopper spm er litt mindre, lettere og lengre skaft
problemet da er at jeg ikke får ut moppen nesten, for vasken er i veien på en side og varmtvannstanken på den andre. skulle gjerne hatt tanken et annet sted enn badet, men [emoji14]

klarte å få lirka det ut litt, men har nå brukt 3-4 timer på vaskingen. Og får det garantert ikke til senere i svangerskapet heller. var såvidt jeg fikk presset magen mellom kabinettet og tanken nå, og jeg er ikke veldig stor enda :D
og mannen har nok ikke sjans :eek:
 
problemet da er at jeg ikke får ut moppen nesten, for vasken er i veien på en side og varmtvannstanken på den andre. skulle gjerne hatt tanken et annet sted enn badet, men [emoji14]

klarte å få lirka det ut litt, men har nå brukt 3-4 timer på vaskingen. Og får det garantert ikke til senere i svangerskapet heller. var såvidt jeg fikk presset magen mellom kabinettet og tanken nå, og jeg er ikke veldig stor enda :D
og mannen har nok ikke sjans :eek:
Ja da er det litt verre. Her er problemet mellom varmtvannspreder og veggen. Ser ut som det vokser pels inne der pga alt støvet men får ikke kommi dit på noen måte. Skikkelig irriterende. Vi har svart glass på de to bakerste veggene så her synes ingenting bak kabinettet.
 
Ja da er det litt verre. Her er problemet mellom varmtvannspreder og veggen. Ser ut som det vokser pels inne der pga alt støvet men får ikke kommi dit på noen måte. Skikkelig irriterende. Vi har svart glass på de to bakerste veggene så her synes ingenting bak kabinettet.

har samme problemet mellom vegg og tank her og, men det syns ikke så godt siden det står litt gjemt av kabinett og skap. hehe

hm... mørke bakvegger hadde vært noe :D
 
har samme problemet mellom vegg og tank her og, men det syns ikke så godt siden det står litt gjemt av kabinett og skap. hehe

hm... mørke bakvegger hadde vært noe :D
Her står den mellom veggen og vaskemaskinen så alt synes rundt den. Helt håpløst.

Ja det er veldig praktisk. Hadde trudd at de ble seende mer møkkete ut inni kabinettet men synes nesten de med klart glass er verre.
 
Sprute såpe på veggen over dusjkabinettet og så spyle slik at dåpsvannet renner ned?
 
Sprute såpe på veggen over dusjkabinettet og så spyle slik at dåpsvannet renner ned?
liker ikke tanken på at vannet blir liggende på gulvet under kabinettet.
har prøvd med dampvaskeren, men det er vanskelig å komme til. syns det er litt lite fleksibilitet i røret
 
Dra det ut. Man kan flytte på det. Flytt forsiktig til du ser hvor mye "slange" du har å gå på.
Det er veldig begrenset hva jeg får flyttet på det pga plassen, med vask på en side og varmtvannstanken på den andre
 
liker ikke tanken på at vannet blir liggende på gulvet under kabinettet.
har prøvd med dampvaskeren, men det er vanskelig å komme til. syns det er litt lite fleksibilitet i røret

Kan du ikke fjerne "dekslet" nede og komme under med mopp? Det er vel sluk under...
 
Hvis vannet ikke renner ned i sluket er det et større problem enn å få vasket bak kabinettet. ;)
Da hadde jeg laget hull umiddelbart, for ellers blir badet oversvømt om det blir lekkasje.
 
sluket bør jo renses med jevne mellomrom sæ rart om du ikke får det av.
går vel an å skru det fra hverandre på et vis, men det er ikke sånn til å hekte av. Skulle gjerne hatt den muligheten :)
 
Hvis vannet ikke renner ned i sluket er det et større problem enn å få vasket bak kabinettet. ;)
Da hadde jeg laget hull umiddelbart, for ellers blir badet oversvømt om det blir lekkasje.

Har ingen problemer med sluket, men jeg har ikke lyst til å spyle veggene ;) blir mer jobb enn det allerede er ser jeg for meg [emoji14]

Får vel vente med det til magen min er borte igjen nå, men fikk såvidt presset meg innimellom
 
Har ingen problemer med sluket, men jeg har ikke lyst til å spyle veggene ;) blir mer jobb enn det allerede er ser jeg for meg [emoji14]

Får vel vente med det til magen min er borte igjen nå, men fikk såvidt presset meg innimellom

Hvis veggene tåler vann hadde jeg spylt i vei, men fint om du slapp da. :)
(For vannet renner jo i sluket og resten tørker.) :)
 
Back
Topp