Varme pupper!

maggie91

Elsker forumet
Junibarna 2015
Flere som har varme pupper?? :p mine er kjempevarme, de har vært det en stund. Er i uke 29 nå :)
 
Er nok sikkert at det begynner å jobbes der inne også :p er du førstegangs eller? Jeg har jo en fra før av, men med han fikk vi ikke til ammingen. Håper vi klarer det denne gangen :)
 
Er nok sikkert at det begynner å jobbes der inne også :p er du førstegangs eller? Jeg har jo en fra før av, men med han fikk vi ikke til ammingen. Håper vi klarer det denne gangen :)
Går det å pumpe seg selv om man ikke får til amming? Er Førstegangs og vet så lite
 
Går det å pumpe seg selv om man ikke får til amming? Er Førstegangs og vet så lite
Vet om noen som har pumpet når ammingen ikke går bra. men dette blir veldig tungvindt i lengden vil jeg tro... Da tenker jeg ift når babyen har økedager osv. De jeg kjenner som har pumpet istedet for amming har gjort det pga små barn som ikke får til amming, og bare en av dem fikk til å amme når babyen var stor nok til å spise av puppen selv.

Jeg prøvde å pumpe mellom amming og flasker og alt, men ble alt for mye for meg... Det tar veldig mye tid.
For meg er det ihvertfall ikke alternativ å pumpe i lengden :)
 
Back
Topp