Var graviditeten planlagt?

Planlagt :)
 
Ikke bittelitt planlagt engang, men hjertelig velkommen :D
 
Graviditeten var ikke planlagt. Men kjærkomment likevel :Heartbigred
 
Planlagt, skjedde den 3 måneden... Trodde det skulle ta lang tid[emoji14]
 
Ikke planlagt, men veldig velkommen. Har slurvet litt med p-pilla. Lønner seg å ta den på samme tidspunkt gitt :hilarious:
 
Var planlagt. Begynte å prøve ordentlig i juli, spiren satt i oktober. Rakk vel en 6-7 sykluser på den tiden det tok før klaff :)
 
Var planlagt. Begynte å prøve ordentlig i juli, spiren satt i oktober. Rakk vel en 6-7 sykluser på den tiden det tok før klaff :)
 
Veldig planlagt. Vi var akkurat henvist videre til inferlitetsbehandling. Så ble veldig overasket når testen var positiv. Følte jeg måtte vente i minst to uker etter ventet mens før jeg turte å ta en test. Og når jeg først fikk positiv gråt vi gledestårer begge to. Krysser fingrene for at alt går bra
 
Veldig planlagt. Vi var akkurat henvist videre til inferlitetsbehandling. Så ble veldig overasket når testen var positiv. Følte jeg måtte vente i minst to uker etter ventet mens før jeg turte å ta en test. Og når jeg først fikk positiv gråt vi gledestårer begge to. Krysser fingrene for at alt går bra
Så fantastisk! Gratulerer!
 
Etter 2 SA i år så tok vi det litt som det kom [emoji5] Litt vanskelig å glede seg helt enda, men er alikevel glade [emoji5]
 
Back
Topp