Var du hormonella i svangerskapet?

Off ja! Jeg er fæl å være rundt når jeg er gravid. Er klar over det så prøver å ta meg sammen. Ikke like lett alltid. Er heldigvis normal ovenfor sønnen min :)
 
Var ikke særlig hormonell nei. Kun en gang i to svangerskap.

Og det inkl en sjokolade. Lov å gråte da!
 
Njaa..jeg føler ikke det. Men ifølge mannen var jeg litt :p
 
Nei.. men rett etterpå :p
 
Nei, ikke i noen av dem. Mannen ble svært positivt overrasket. :p
 
Et par episoder i siste svangerskap. Og som BMC sier; i noen grusomme uker etterpå. ;)
 
Ja veldig i starten før jeg testet positivt. Var ikke meg selv i det hele tatt, gråt for ingenting, ville bare være alene å dette var rett etter unnfangelse (ca 2+3 uker på vei). Mange rundt meg trodde jeg var gravid da, men jeg sa nei for det trodde ikke jeg, men joda.. Akkurat 4+0 uker på vei tester jeg positivt :)
 
Hadde litt hormoner fram til uke 12, men vil påstå at det roet seg etter det. Om kjære sambo er enig, er kanskje en annen sak... :p
 
Fikk tidlig tilnavnet "nella", som forkortelse for hormonella. Var ikke så ille, egentlig. Problemet kom når jeg ble kvalm eller sulten. Det gikk over før 3.trimester. Nå griner jeg litt, men det tells ikke. :p
 
Nope, slapp unna med første og virker som jeg er heldig denne gangen også:)
 
Tja.... :p

Veldig følsom, men ikke hissigpropp.
Jo altså har våre dager med mindre tålmodighet men, ikke sånn helt på tryne :p Har våre finslig i dette svangerskapet.

Slet veldig i 1, og 2 men, ikke så gale i de svangerskapene etter det...

Nr 3 helt ok

Nr4 litt frustrasjon...

Dette som er nr 5 kun litt mindre tålmodighet og følsom/sårbar i grunnen.
Jeg er ikke urimelig og drage og har vell i grunnen ikke våre det noen ganger. I følge meg selv i alle fall :p Mannen har ikke sagt noe :D
 
Min kjære sa til meg, at jeg er mye værre under menstruasjon enn jeg var når jeg gikk gravid :p Vet ikke hvordan jeg skal ta det. Haha. Ellers så var jeg nok litt hard etter svangerskapet..
 
Var ikk det
 
Veldig hormonell!!
 
Back
Topp