Var å besøkte grava til Kamilla i dag

talata

Forumet er livet
Å jeg knakk sammen, å gråt å sa unnskyld hele tiden..
 
Unnskyld for at jeg ikke klarte å bære deg lengre enn 24 uker
Unnskyld for at det lille livet ditt var så smertefullt
Unnskyld for at Thea mest sannsynlig for leve men ikke du....
 
[&o][&o][&o][&o]
 
 
Off, kjære deg så vondt å kjenne på slike følelser[:(] Kan ikke sette meg inn i den sorgen du bærer på, det må være en sorg som alltid vil være der ett sted.  *trøsteklemmer* fra meg
 
kjenner følelsen din så godt[:(] vit at det er helt normale følelser du har og de må få lov og rom til å komme ut lell om jeg vet så inderlig godt at de e så onde[:(] er ofte på grava til gutten min å da kommer gjerne det samma skyldfølelsen, lell om tilfelle vårt er litt annaledes så er vi i samma båt, vi har mistet det kjæreste vi har og den sorgen vil aldri forsvinne, vi lærer oss bare å leve med den på et vis..
 
mange klemmer til deg på en tøff dag
 
 
Åååå så vondt å høre..
 
Skjønner så godt at du sa unnskyld til henne..men Kamilla har det veldig bra nå og vil nok at mamma skal være lykkelig over den lille babyjenta hun har funnet spesielt til dere..
Syns det høres så fint ut å tenke sånn...
 
 
Mega klem til deg ,talata....
 
hei vennen......
tror kamilla har det godt der hun er nå, å jeg vet dere kjempet hardt...
alt som kunne gjøres gjorde dere..
jeg må bare si at jeg synes du er utrolig tøff mamma..
 
stor trøste klem fra oss
 
ORIGINAL: lillelam

kjenner følelsen din så godt[:(] vit at det er helt normale følelser du har og de må få lov og rom til å komme ut lell om jeg vet så inderlig godt at de e så onde[:(] er ofte på grava til gutten min å da kommer gjerne det samma skyldfølelsen, lell om tilfelle vårt er litt annaledes så er vi i samma båt, vi har mistet det kjæreste vi har og den sorgen vil aldri forsvinne, vi lærer oss bare å leve med den på et vis..

mange klemmer til deg på en tøff dag

Å så godt å høre at det er normalt.. Jeg hadde aldri i verden trudd at jeg skulle få sånne tanker..
 
ORIGINAL: Kråke

Åååå så vondt å høre..
 
Skjønner så godt at du sa unnskyld til henne..men Kamilla har det veldig bra nå og vil nok at mamma skal være lykkelig over den lille babyjenta hun har funnet spesielt til dere..
Syns det høres så fint ut å tenke sånn...
 
 
Mega klem til deg ,talata....
Tusen takk kråke , det var en skikklig trøstende tanke, at hun har valgt Thea for oss [:)]
 
ORIGINAL: vimsa79

hei vennen......
tror kamilla har det godt der hun er nå, å jeg vet dere kjempet hardt...
alt som kunne gjøres gjorde dere..
jeg må bare si at jeg synes du er utrolig tøff mamma..

stor trøste klem fra oss
Så god du er jenta mi... Tankene er nok kombinasjonen at det snart er den 20, å det at jeg har Thea i magen....
 
Back
Topp