Vannflaske voksen

☆ Lilletrille ☆

Lykkelig mamma
♡Junigull 2016♡
Hvilken vannflaske vil du anbefale til meg? :)
 
Jeg liker mine fra camelback, sånne som man kan vinne på topp 100 men uten navn på da.
 
Jeg har noen forskjellige fra contigo og camelbak, og noen billige noen fra nille (men de bare lekker), også bruker jeg vanlig imsdalflasker om jeg vil ha isvann (legger de i fryseren)
 
Camelbak er jeg fornøyd med :)
 
På jobb bruker jeg imsdal eller andre kjøpe-vann flasker, og panter når de blir guffen.
 
Min favoritt var Camelbak tidligere, men de lekker plutselig, selv når de står oppreist. Står den på bordet uten at jeg drikker av den på noen timer, så har jeg plutselig bordet fullt av vann :/
Nå har jeg bytta til Contigo og er veldig fornøyd.
 
Camelbak og contigo.
 
Jeg har noen forskjellige fra contigo og camelbak, og noen billige noen fra nille (men de bare lekker), også bruker jeg vanlig imsdalflasker om jeg vil ha isvann (legger de i fryseren)
Leste en gang at det var veldig uheldig å bruke imsdalflasker ol flere ganger og ikke minst fryse dem. De frigir ikke helsevennlige stoffer visstnok
 
Imsdal, den store :)
 
Tupperware, de med stor åpen tut. Jeg fikser ikke sånne drikketuter!
 
Min favoritt var Camelbak tidligere, men de lekker plutselig, selv når de står oppreist. Står den på bordet uten at jeg drikker av den på noen timer, så har jeg plutselig bordet fullt av vann :/
Nå har jeg bytta til Contigo og er veldig fornøyd.

Samme skjedde med to av camelbak flaskene her i huset
 
Bruker camelbak :)
 
Back
Topp