Vandrepakke a la samt.. snart på vei hjem

ORIGINAL: nica85

Jeg skal jaggu fortelle dere at vandrepakken er STAPPA! Jeg har teipet til den store gullmedalje her altså.. Får håpe Dina tar masse ut av den [:D] 

 
trenger jo ikke det det er jo bare å kjøpe større konvolutt[:D]
 
å som jeg gleder meg til den kommer hjem til meg[:D]
 
søren også ,trykka visst på kvote[8|]
 
var jo ikke meningen det da,ville jo bare legge til nye opplysninger[8|]
 
Kommet noen pakke fra Dina hos dere i dag??
Den har fortsatt ikke kommet på min vandrepakke...
Og ho sier at det er en uke siden ho har sendt den..
Men om hverken dere er vi har fått pakka, så er det jo litt rart...
 
ja det synes jeg er rart...
 
utrolig dumt dette.
 
for på en måte er det jo uretferdig at alle må erstatte den hvis sånnt sjer men er jo ikke kjekt for meg å tape så masse heller[8|]
 
ORIGINAL: samt

ja det synes jeg er rart...

utrolig dumt dette.

for på en måte er det jo uretferdig at alle må erstatte den hvis sånnt sjer men er jo ikke kjekt for meg å tape så masse heller[8|]

 
 
 
 
 
 
Ja, det er utrolig kjipt....
Men det står jo i reglene at om pakka blir borte, så må alle betale en viss sum...
Blir ikke store summen for de andre, men blir mye for den som starter vandrepakka om den blir borte...
 
Det hender jo at posten roter=mister pakker. Men å klare å rote bort 2 pakker fra  samme sender, det er tull. Sorry men den tror jeg ikke på.
 
ORIGINAL: gladjento

Det hender jo at posten roter=mister pakker. Men å klare å rote bort 2 pakker fra  samme sender, det er tull. Sorry men den tror jeg ikke på.

 
 
 
 
Nope, ikke jeg heller....
 
ORIGINAL: smash

ORIGINAL: gladjento

Det hender jo at posten roter=mister pakker. Men å klare å rote bort 2 pakker fra  samme sender, det er tull. Sorry men den tror jeg ikke på.





Nope, ikke jeg heller....

 
sign
 
Hun burde jo uansett ha skrevet avsender på den, slik at den eventuelt kommer tilbake til hun. Vet jo ikke hva hun har gjort å ikke gjort da.
Men var jo en pakke som smash sendte til meg trur jeg(evn samt, husker ikke helt), å den brukte jo også veldig lang tid på å komme. Så håper den kommer snart da. Var no ikke noe i postkassa idag iallefall. [:'(]
 
Ingenting.
Går det ikke ann å få tak i hun som har sendt å høre om hun har skrevet på avsender? Og om hun i det hele tatt har sendt den. Rart at den verken er kommet fram her eller den andre pakken hun er med på.
 
Back
Topp