Vaksiner 3 mnd kontroll-sover leeenge

Pingo87

Betatt av forumet
Idag fikk den lille herremannen vaksiner på 3 månederskontrollen og nå sover han som en stein. Skjønt det ikke er en unormal reaksjon, men føles litt ugreit. Vanligvis er det dupper på 30 min ca før han sovner for natten.. Burde kanskje benytte meg av sjansen til å gjøre noe fornuftig, men blir jo bare gående og sjekke han hele tiden ..

Hvordan reagerte deres små?
 
Ingen annen reaksjon enn litt ekstra lang dupp i bæreselen om ettermiddagen og urolig søvn om natten.
Så glad vi slapp unna feberen! :)
 
Skulle egentlig tatt den denne uken vi også. Men siden både jeg og lille snupp har vert syk. Så ble det ikke noe av
 
Skulle egentlig tatt den denne uken vi også. Men siden både jeg og lille snupp har vert syk. Så ble det ikke noe av

Vi stilte uforberedt-trodde ikke vi skulle ta før neste time. Men i grunnen like Greit. Har på mirakuløst vis klart å holde oss friske i vinter, ihvertfall enn så lenge. Føler "alle" har vært syke i år så skjønner ikke hvordan vi klart å slippe unna. *bankibordet*
 
Skulle egentlig ta idag, dukket opp på helsestasjonen, men neida vi har ikke time før neste fredag (når vi er vekkreist). Jeg skylder på samboeren (han flyttet timen fra onsdag til fredag siden lille har vært syk), og han skylder på hs. Uansett bomtur for oss, og jeg som stresset med å få oss ut døren i tide [emoji85][emoji17]

Så nå har vi time på torsdag [emoji23]
 
Skulle egentlig ta idag, dukket opp på helsestasjonen, men neida vi har ikke time før neste fredag (når vi er vekkreist). Jeg skylder på samboeren (han flyttet timen fra onsdag til fredag siden lille har vært syk), og han skylder på hs. Uansett bomtur for oss, og jeg som stresset med å få oss ut døren i tide [emoji85][emoji17]


Så nå har vi time på torsdag [emoji23]

Jeg har surret sånn med timer og tidspunkt etter at den lille tassen kom i hus at det er helt pinlig. Dukker opp med baby på helsestasjonen den dagen jeg hadde bestilt frisørtime.. Gøy når jeg har brukt formiddagen på å komme seg avgårde tidsnok :))
 
Lillemannen her fikk i går, og han fikk feber i går kveld - syns det var skikkelig guffent! Så liten og feber = liker ikke! Så sov han hele natten, fra 22 til 06, da vekket jeg han etter å ha ligget på nåler hele natten selv :wideyed: men nå virker han fin igjen heldigvis :happy:
 
Back
Topp