Vaaaaarm!

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Jeg er såååå varm for tiden! Selv om det er kaldt og surt ute, og heller ikke spesielt varmt her inne, så sitter jeg med singlett og svetter. Må ha på varmepumpa på kulde, mannen går rundt og fryser :p
Flere som er skikkelig varm for tiden?
 
Som å høre oss her! Jeg sitter i singlet og shorts, samboer ligger under teppe og fryser... Har verandadøra åpen hele dagen, gjerne kjøkkenvinduet også for å få litt gjennomtrekk... Jeg er varm i utgangspunktet, så dette har vært på grensa til plagsomt!
 
Jeg er såååå varm for tiden! Selv om det er kaldt og surt ute, og heller ikke spesielt varmt her inne, så sitter jeg med singlett og svetter. Må ha på varmepumpa på kulde, mannen går rundt og fryser :p
Flere som er skikkelig varm for tiden?

Herregud, jaa.. JEg som alltid har vært en frysepingle. Mannen min må legge over dyne på meg om natten fordi han (som er en vedovn ved siden av meg i sengen) fryser og jeg ligger uten dyne. Og i dag på møte skrudde jeg ned temperaturen og på med AC for fullt, men holdt fortsatt på å krepere av varme. De andre stusset på hvorfor det ble så kaldt. :oops:
 
Jaa jeg er også varm hele tiden. Svetter av ingenting. Er så godt nå som det er blitt kaldere ute når man kan åpne vinduet når det blir for varmt :p samboer fryser også stakkar.. Men jeg er vanligvis den som fryser.
 
Jaa jeg er også varm hele tiden. Svetter av ingenting. Er så godt nå som det er blitt kaldere ute når man kan åpne vinduet når det blir for varmt :p samboer fryser også stakkar.. Men jeg er vanligvis den som fryser.

Da er vi i samme bås. :hilarious:
 
Jeg vurderer å kjøpe et sånt elektrisk varmepledd til mannen, så kan jeg ha det så kaldt jeg vil uten at han klager :p
 
Jeg er såååå varm for tiden! Selv om det er kaldt og surt ute, og heller ikke spesielt varmt her inne, så sitter jeg med singlett og svetter. Må ha på varmepumpa på kulde, mannen går rundt og fryser :p
Flere som er skikkelig varm for tiden?
Jeg er og veldig varm! Skrur av varmepumpa hver gang jeg ser mannen har slått den på. Må ha vinduet på soverommet helt åpent om dagene og lar det stå åpent når jeg legger meg (samboer stenger når han legger seg da) og må snu dyna både en og to og tre ganger før jeg sovner.
Glemmer alltid å ta med jakke når jeg går ut og klær meg altfor varmt når jeg er bort på besøk ;)
Godt at det bare er noen få uker igjen no!! :D
 
Jeg er såååå varm for tiden! Selv om det er kaldt og surt ute, og heller ikke spesielt varmt her inne, så sitter jeg med singlett og svetter. Må ha på varmepumpa på kulde, mannen går rundt og fryser :p
Flere som er skikkelig varm for tiden?

Samme her, sinnsykt varm! :p Skulle ønske vi hadde varmepumpe nå altså.. Funker ikke å ha terassedøra åpen, da den bare blåser i veggen.. I tillegg til at jeg ikke liker å ha fullt innsyn fra naboene i blokka på motsatt side.. :p Og som om ikke det passer dårlig nok, så har vi ny visning i dag, så har støvsugd, tørket støv og vasket alle gulv nå i tillegg, får jo alldeles heteslag! :p Hahah..
 
Samme her, sinnsykt varm! :p Skulle ønske vi hadde varmepumpe nå altså.. Funker ikke å ha terassedøra åpen, da den bare blåser i veggen.. I tillegg til at jeg ikke liker å ha fullt innsyn fra naboene i blokka på motsatt side.. :p Og som om ikke det passer dårlig nok, så har vi ny visning i dag, så har støvsugd, tørket støv og vasket alle gulv nå i tillegg, får jo alldeles heteslag! :p Hahah..
De heteslagene er forferdelige :eek:
Vi passer hunden til mamma en måneds tid nå, og jeg går tur uten jakke hvis det er oppholds (of course ;)). Men når jeg kommer inn igjen så blir jeg nesten slått i bakken av sånne heteslag! Nesten så jeg må strippe ned til undertøyet for å overleve :laughing002
Husarbeid her blir bare gjort når det er gjennomtrekk i hele huset :p
 
Jeg er og veldig varm! Skrur av varmepumpa hver gang jeg ser mannen har slått den på. Må ha vinduet på soverommet helt åpent om dagene og lar det stå åpent når jeg legger meg (samboer stenger når han legger seg da) og må snu dyna både en og to og tre ganger før jeg sovner.
Glemmer alltid å ta med jakke når jeg går ut og klær meg altfor varmt når jeg er bort på besøk ;)
Godt at det bare er noen få uker igjen no!! :D
Her er det heldigvis jeg som har kontrollen over soveromsvinduet, mannen sovner med en gang han legger seg uansett. Så han rekker liksom ikke å begynne å fryse :p
Vi får invistere i elektrisk varmepledd til mennene ;)
 
Herregud, jaa.. JEg som alltid har vært en frysepingle. Mannen min må legge over dyne på meg om natten fordi han (som er en vedovn ved siden av meg i sengen) fryser og jeg ligger uten dyne. Og i dag på møte skrudde jeg ned temperaturen og på med AC for fullt, men holdt fortsatt på å krepere av varme. De andre stusset på hvorfor det ble så kaldt. :oops:
Mannen min er også en vedovn i senga, takler ikke å ligge inntil han for tiden :p
 
Akkurat sånn her også :p setter varmepumpa på kjøling ;) Om natta er det enda ikke kaldt nok ute til at det hjelper å ha vinduet åpent, så klarer ikke sove med dyne :p
 
De heteslagene er forferdelige :eek:
Vi passer hunden til mamma en måneds tid nå, og jeg går tur uten jakke hvis det er oppholds (of course ;)). Men når jeg kommer inn igjen så blir jeg nesten slått i bakken av sånne heteslag! Nesten så jeg må strippe ned til undertøyet for å overleve :laughing002
Husarbeid her blir bare gjort når det er gjennomtrekk i hele huset :p

Huff, ja det blir jo hvertfall ikke bedre når en kommer utenfra og inn :p Blir vel fort litt ekstra kav når en skal holde følge med og styre med en hund i tillegg :) (Med mindre han er veldig rolig og medgjørlig av seg da? :) hehe )
 
Akkurat sånn her også :p setter varmepumpa på kjøling ;) Om natta er det enda ikke kaldt nok ute til at det hjelper å ha vinduet åpent, så klarer ikke sove med dyne :p
Her blir det heldigvis ganske kjølig om natta, vinduet på vidt gap ;) Men ligger som regel bare med dyna så vidt over den ene foten likevel, mannen ligger skikkelig innpakka :p
 
Huff, ja det blir jo hvertfall ikke bedre når en kommer utenfra og inn :p Blir vel fort litt ekstra kav når en skal holde følge med og styre med en hund i tillegg :) (Med mindre han er veldig rolig og medgjørlig av seg da? :) hehe )
Turene går heldigvis i mitt tempo, hun suser bare litt frem og tilbake :) Men varmt blir det uansett ;)
 
Jeg er også veldig varm om dagen. Har alltid vært en frysepinne tidligere, så det er ganske uvant. Sover såvidt med laken over meg og vifte, og dører og vinduer må opp med en gang jeg kommer hjem. Setter så vanvittig pris på at det begynner å bli litt kaldere ute nå, sånn at det går an å overleve for oss også :)
 
Samme her. Er egentlig litt glad for det, da ingen av jakkene mine passer og jeg ikke vil kjøpe ny når det kun er 2 måneder igjen. Foreløpig er det heldigvis alt for varmt å bruke jakke ute :p
Og når jeg er inne så må verandadøren være åpen, hvis ikke koker jeg. Litt slitsomt å være så varm siden jeg blir så slapp av det :/
 
Skikkelig varm, alt er åpent og samboer fryser :p
Klager på at det er for kaldt på rommet, får ikke varmet opp dyna ordentlig en gang.. Jeg synes han er varm som en ovn! :nailbiting:
Har alltid vært veldig varm egentlig, men dette her er jo helet håpløst!
 
Back
Topp