Vært hos legen i dag.

Mammaen til J <3

Gift med forumet
Sommerfuglene <3
Fylt ut helsekort, blitt sykemeldt 50% i tre uker, tatt blodtrykk og levert urinprøve. Blodtrykket var litt høyere enn normalen men ikke veldig høyt sa hun.

Men så sa hun at jeg hadde en bilyd på hjertet. Det har jeg aldri hørt før, men hun sa at jeg må ha vært født sånn. Hun sa det var rart om det var noe som hadde kommet i senere tid uten at jeg har merket det. Hun synes også det var rart at ingen leger hadde hørt dette tidligere. Blir sendt på sykehuset for å ta ultralyd av hjertet, men hun sa at det ikke trengte å være noe farlig i det hele tatt.

Er det noen av dere som har bilyd på hjertet? Hva gjør man når man har det? Hvis man gjør noe? :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har aldri hatt noe bilyd på hjertet, men det er jo bra at hun oppdaget det og at du får undersøkt det i alle fall :)
 
Guttungen har en bilyd på hjertet, var på ultralyd men de fant ingenting feil :) heldigvis :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det er mange som har bilyd på hjertet uten at en merker nokke av det sjølv. Har en bror som det blei oppdaga ved fødsel, men har ikkje oppfølging i dag.
 
Jeg hadde også bilyd når jeg var gravid. Legen sa det ble tydeligere ved graviditet pga større blodvolum. Ble ikke sjekket videre. og gikk helt fint:)
 
Takk for svar dere :) Hun sa det var mange som hadde bilyd på hjerte uten at det gjorde noe.

Er ikke redd, bare nysgjerrig :) :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
De fant bilyd på hjerte til kjæresten min når han knakk armen .. Ble sjekka noen måneder etter og da var det borte


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg tok en gang ultralyd av hjertet pga bilyd. De fant ingenting, og det var visst rett og slett falsk alarm. Det er visst ganske vanlig sånt.
 
Jeg har en fysiologisk lekkasje i hjertet, og man kan være født med det og ikke legge merke til det i det hele tatt. Jeg har noen "påminnelser" nå og da, men ingen ting alvorlig, så jeg lever fint med det.
 
Jeg har bilyd, men ikke noe farlig! :) den typen bilyd jeg har har visst mange.. Sinus arytmi..
 
Back
Topp