Våre ultralydbilder ❤️

Så herlig :) Vurderer sterkt ta en ultralyd til neste uke.. Må bare overbevise mannen :p
Skal egentlig holde meg til oul nå, men vet ikke om jeg klarer :p men koster 1200kr gangen, så har jo allerede brukt 2400kr :p men har veeeeldig lyst i uke 12-14 da er de så ferdige, fantastisk å se :)
 
Ååå en liten bebi jo [emoji7][emoji7]
Jaaaa <3 så to armer å to bein :) hode med hjerne, å ett veldig raskt hjerte :) <3
Men hun påpekte « om noen kommenterer det den babyen har mellom beina, vil jeg bare si at det må være navlestrengen, for det er alt for tidlig å se kjønn, tror jeg..» åsså lo hun :p blir spennende å se på oul :p
 
Jaaaa <3 så to armer å to bein :) hode med hjerne, å ett veldig raskt hjerte :) <3
Men hun påpekte « om noen kommenterer det den babyen har mellom beina, vil jeg bare si at det må være navlestrengen, for det er alt for tidlig å se kjønn, tror jeg..» åsså lo hun [emoji14] blir spennende å se på oul :p
Så utrolig spennende!!! Gleder meg ihel til min neste ul neste fredag! Bare synd jeg ikke får med bilder fra han [emoji21]
 
29a775022ca53bce12a142241cd0f70c.jpg

Lille målte til litt over 2cm idag 8+6 [emoji173]️
 
Så utrolig spennende!!! Gleder meg ihel til min neste ul neste fredag! Bare synd jeg ikke får med bilder fra han [emoji21]

Jeg fikk ikke første gangen, men denne gangen spurte hun om jeg ville ha :)
 
Vår lille ICSI/FET-reke <3 7+6 , 16mm lang og 160 hjerteslag pr minutt:) Egget vi satte inn har ikke delt seg og det passer oss perfekt:)

Skjermbilde 2018-01-03 kl. 20.19.05.png
 
:Heartred
 
221d978078f0eacbf7224c658ec1562f.heic



Vært å hilst på lille rosin i dag[emoji7][emoji173]️ så tydelig små knopper som var armer og ben[emoji7] til og med bevegelse! Herlig følelse[emoji173]️ målte seg til 1,5 cm[emoji173]️
Følge menstermin er jeg 8+6 og i følge ul er jeg 8+3. Føler menstermin frem til oul[emoji173]️
 
Fortsatt to bankende hjerter, og gullene bevegde visst MYE på seg for å være 9+0 i dag!:Heartred:Heartred
Red.jpg
 
Back
Topp