Våre symptomer

Brystene mine har gått fra c til D i størrelse! Måtte faktisk kjøpe ny bh for de ramlet bare ut [emoji13]
 
Jeg er såå trett hele tiden, hormonell og har større pupper (tenker at det siste er der for å gjøre opp for de to første for min stakkars mann...)
 
5+0. Lite symptomer, men kondisen er blitt dårligere. [emoji14] Ømme bryster og litt murring om morgenen.
 
9+2 og kvalmen har gitt seg veldig! Noen ytterst få kvalmebølger kan komme, men ikke sengeliggende pågrunn av den lenger [emoji2] Trettheten derimot [emoji849] tipper jeg sover ca 15 timer i døgnet og er konstant sliten [emoji85]
 
5+2 :
Økende kvalme, spesiellt på nattestid.
Urolig søvn, våkner tidlig.
Tungpusta.
Store pupper, men mindre ømme enn tidligere.
Stort behov for å rydde, vaske, ha ting i orden :eek:
 
6+0. Sinnsykt ømme pupper! Har fått skikkelig vondt på siden av den ene puppen, under armhulen liksom. Også er jeg veldig hormonell. Våkner tidlig hver dag og det er egentlig ganske digg :) Men blir fort trøtt utover dagen og kvelden.
 
Hei :)
Vi har nylig fått vite at spira endelig har klaffa, etter over 1 år med fortvilelse og tårer <3 Er mildt sagt i sjokk nå :p
Har hatt ømme pupper en stund nå, men de begynner å avta litt. Grunn til bekymring? Livredd for å miste/noe går galt..
Har i tillegg mensensmerter og ryggsmerter som er ganske kraftige.. Er i dag 8+3 uker.
 
Har vært kvalm siden 4-5 dpo, men kvalmen har bare økt for hver dag :/
I går kveld trodde jeg seriøst at jeg skulle løpe på do og kaste opp. (Jeg får aldri til å kaste opp)
Brystene er ømme, og større enn vanlig.
Jeg visste det ikke før idag, men har tydeligvis lagt på meg eller blitt oppblåst rundt magen, da jeg ikke får på meg yndlingsbuksen lenger :(
 
...og ja, jeg er temmelig trøtt hele tiden.
 
7+0 i dag, og ettermiddagskvalmen har kommet for fullt, er helt fin på formiddagen men i 2-3 tiden slår den meg helt ut har også fått ømme pupper, og de har blitt litt større [emoji28]
 
7+3. Blir fort bilsyk, litt kvalm om morgenen om jeg våkner for tidlig, men det er ca det ifm kvalme. Nesten ingen murringer, litt trøttere, ekstremt rastløse bein!

Edit: glemte håravfall! Store mengder
 
Last edited:
Oppblåst! [emoji85]
 
9+2, puppene har blitt større og ømmere. Har bekkenløsning og kvalme som kommer og går. Heldigvis er ikke kvalmen så ille da. Pluss halsbrann etter måltid [emoji85]
 
Back
Topp