***Våre lyster***

September16

Glad i forumet
Har dere fått noe dere bare måååå ha?

Er det noe du likte godt før graviditeten som du ikke liker nå?
 
Jeg har sinnsyke cravings etter pepperkakedeig, har ikke spist det ennå. Men det er det eneste jeg tenker på. Blir snart gal! :)
 
spiste mye kylling før jeg ble gravid, men har fått veldig avsmak på det nå.. Greier ikke spise det. ellers har jeg fått litt kikk på sure ting, sur frukt og godterier! :)
 
Julebrus og melk! :) Og så drømmer jeg om kakemenn! Ikke noe spesielt jeg har fått avsmak på. Men før jeg ble gravid spiste jeg veldig sunt, typ kylling, laks, quinoa, cottage cheese, havregryn, brokkoli.. Nå om dagen har jeg ikke lyst på sånn mat i det hele tatt! Gi meg en brødskive med gulost så er jeg fornøyd ;)
 
Egentlig ikke noe jeg MÅ ha, men jeg fikser ikke varmrøkt laks eller frøknekkebrød lenger! Heller ikke reker/kreps. Henger nok sammen med den første tiden i sommer etter at jeg fant ut at jeg var gravid. Mye som surret i hodet da. :)
 
Jeg har sinnsyke cravings etter pepperkakedeig, har ikke spist det ennå. Men det er det eneste jeg tenker på. Blir snart gal! :)

Vet hvordan du har det ja :p den pepperkakedeigen har jeg også hatt lyst på.. Kjøpte på ikea for det er jo greit å ha når det nærmer seg jul.. Jeg sprakk å måtte smake litt på den.. Men det var nok med en liten klump den ene gangen så forsvant den lysten :p

Har ellers julebrus som jeg har drukket ganske mye av allerede.. Å jeg som ikke pleier å kjøpe slikt før i desember :p

GLEDER MEG TIL JUL!!! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har kun SINNSYKT lyst på kalvestek etter at frøken Smestad har reklamert for det en stund. Klarer ikke å tenke på andre ting det er mulig å spise til middag..

Så frøken Smestad, TUSEN TAKK!! Haha.. ❤️
 
Har kun SINNSYKT lyst på kalvestek etter at frøken Smestad har reklamert for det en stund. Klarer ikke å tenke på andre ting det er mulig å spise til middag..

Så frøken Smestad, TUSEN TAKK!! Haha.. ❤️
Haha... Bare for å gni det inn så var det såå godt ;-)

Cravings på julebrus fra Hamar og melk... Drakk store mengder melk sist gang også.

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :)
 
Med så mye prat om julebrus, så MÅ jeg jo bare plukke med meg en flaske fra butikken etterpå! Halsbrann eller ikke. :D
 
Jeg har cravings på sure godteri, det hadde jeg aldri før. Og mørk sjokolade som jeg alltid har elsket, har jeg ikke særlig lyst på. Jeg har avsmak på grønn te, jeg må ha svart te... ting forandrer seg gitt:) Og kaffe smaker fremdeles vondt.
 
jeg likte veldig godt søtt før. som smågodt osv. får lyst på det en gang i blant å når jeg kjøper det :confused: smaker det ikke godt. peanutt smør kjøpte jeg i dag, elsket det på brødskiva før. men nå? :confused: jeg bli er gal av dette. ..hehe. men surt å salt er namme nam:D merkelige vi er når vi er gravide
 
Alt av usunn mat.
Har hat et ekstremt kostholsregime før jeg ble gravid. Virker som jeg har mistet hodet fullstendig nå. Alikevell hat jeg ikke lagt på meg noe særlig....men MÅ skjerpe meg!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Spiste lite sjokolade før eg blei gravid og no må eg omtrent ha det kvar dag. Mislikte all mat som hadde karri i seg, no så ete eg gladelig karrisuppe :confused:
Kunne drikke all type brus før, men no kan eg bare drikke 2 typer

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp