Våre jenter skal i førstegangstjeneste..

Håper også det er bedre før mitt barn skal inn, jeg skal også gjøre mitt beste med å lære mine gutter at vi behandler jenter med respekt og nedsettende, seksuelle kommentarer er ikke greit.
Jeg var så dum å leste kommentarfeltet i denne artikkelen også, der ser man jo holdningene til gutta [emoji57]
 
Jeg var inne til intervju på lærlingtid i forsvaret. Da snakket dem om at siden jeg ville være en av få jenter der, så måtte jeg ikke tiltrekke meg uønsket oppmerksomhet fra guttene. Og ikke oppfordre til flørting.

Da fikk jeg faktisk litt sjokk selv. Skjønner jo jeg og at jeg ikke kan ha sex med halve hæren, men å si det på den måten dem gjorde i et jobbintervju synes jeg var drøyt.

Hvorfor kan dem ikke heller prøve å oppdra guttene??
 
Vi håper hu fortsetter sin interesse for musikk og kommer i garden. Både min svoger og svigerinne var i garden sammen( de ble kjæresten noen mnd etter de var ferdig der) og der opplevde de ikke noe sånt. Forhåpentligvis er de gamle byttet ut med noen som er litt mer moderne i tankegangen innen våre barn er så store.
 
Oi oi oi, ja håper virkelig at det blir bedre... Dette får kvinner til å virke stakkarslige.
 
Oioioi!
De som har skrevet det skriver burde bli stilt skikkelig til veggs!
 
Back
Topp