Vårdress

LeneSvima

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Dere som har hatt vår ei sund, bart og bløtt, eller har unger fra før. Har dere en vårdress å anbefale? Slitesterk og som er temmelig vanntett!
 
Lurer jeg også på!
Har en vinddress fra nøstebarn som jeg er veldig fornøyd med, men den er ikke vanntett...
 
Vinterdresser er ikke vanntette på samme måte som parkdress. Vi bruker nameit sine. Yngste bruker storesøster sin og den brukte hu i to sesonger. Ser ikke brukt ut. Eldste bruker den dressen i bhg. Hu er en del våt fordi de ikke tar den dressen hvis den har sklidd opp. Så det i går når jeg henta hu. Hu så ut som ett gjørme monster men var bare bløt på det ene beinet hvor dressen hadde sklidd over støvelen.
 
Vi har hatt Reimatec (str 86) og Nameit (str 98), og er veldig fornøyd med begge. Vi bor på Sørvestlandet. Her er det mye regn, men har aldri opplevd at hun har vært våt pga dårlig tøy.
 
Nameit sin softshell på største hvertfall. Er det veldig vått så drar hun en regnbukse over. Ellers er didrikson fora regntøy helt genialt og tåler myye!
 
Bruker reimatec parkdress med 10 000 i vannsøyle, de er veldig slitesterke og gode[emoji5] ligger ute til fine priser nå[emoji5]
 
Har POP sin skalldress med fleeze inni. Brukt den i vinter også, og den er så stor at den bør passe frem til jul :) veeldig fornøyd..
Den har 10 000 i vannsøyle så eneste som skiller den fra regntøy er at vannsøylen i sømmene ikke er like stor.
 
Vinterdresser er ikke vanntette på samme måte som parkdress. Vi bruker nameit sine. Yngste bruker storesøster sin og den brukte hu i to sesonger. Ser ikke brukt ut. Eldste bruker den dressen i bhg. Hu er en del våt fordi de ikke tar den dressen hvis den har sklidd opp. Så det i går når jeg henta hu. Hu så ut som ett gjørme monster men var bare bløt på det ene beinet hvor dressen hadde sklidd over støvelen.

Det var parkdress jeg mente [emoji6]
Det er nameit vi har, men som sagt så er den alt for stor. Men kjekt å høre at den funker.
 
Bruker reimatec parkdress med 10 000 i vannsøyle, de er veldig slitesterke og gode[emoji5] ligger ute til fine priser nå[emoji5]

Etter å ha jobbet i bhg en del år så er i grunn reimatec favoritten ja[emoji6] Men det er så mange andre fine også så var derfor jeg tenkte å høre om andre erfaringer.
 
d2b654dc626a9b8ae74339708f6f41be.jpg
4f602df6bb8d0f4d5db4aa59ff8b2a3c.jpg
 
Etter å ha jobbet i bhg en del år så er i grunn reimatec favoritten ja[emoji6] Men det er så mange andre fine også så var derfor jeg tenkte å høre om andre erfaringer.

Ja, skjønner det godt, og så liker jeg at reimadressene er så bevegelige[emoji5]
 
Har vurdert å kjøpe reflex sin, men liker godt både POP og reima. Hmm. Vinterdressen begynner å bli litt kort i ryggen, så noe nytt må inn.
 
Back
Topp