Vår/høstpose

Desembermamma88

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Hva er deres erfaringer med vår/høstpose? Vurderer å kjøpe en easygrow lite pluss, men er usikker på om det trengs? Har bag fremdeles, men kommer til å bytte til sportsdelen i løpet av våren. Bruker dere vognpose når barnet er litt større også? Takk for alle tips! [emoji4]
 
Jeg er veldig fornøyd med easygrow light. Lillesøster har nå arvet den av storebror. Storebror brukte den til han var litt over 1 år, da kom lillesøster. Vurderte å kjøpe en egen pose til henne, men var så heldig å få et flott ullpledd til storebror og da har han brukt det mens lillesøster overtok posen. Planlegger å bruke posen så lenge jeg bruker vogn (er forlenger del) på lik linje med vinterpose.

Vet at noen foretrekker dyne i vogna, men jeg synes pose er mye mer praktisk.
 
Minene er en god vår/høstpose som i tillegg er fin :) vi hadde easygrow light først, men likte den ikke i det hele tatt, så vi solgte den og kjøpte minene. Har tart vare på den og lillesøster skal få den når hun vokser ut av RisaRosa-posen hun også arver fra storesøster (som blir høst/vår-pose når man tar ut dyna).

Spesielt mannen min er lite glad i de som ser for mye ut som boblejakker/sovepose. Så han er den som bryr seg mest om utseende på vognposer av oss (men det var jeg som fant vognposene). :p

Men minene er kjempegod, enkel å holde ren også.
 
Har aldri brukt vår og høstpose... kun brukt pose på vinter. Har ellers fungert fint med skinn i bunn og dyne :) men dette er vel smak og behag :)
 
Jeg måtte Google minene vognpose selv, og så at man får jo ikke treff på noen butikker..

Men de har dem på lilleprinsen. På denne linken kan du se alle de forskjellige hvis du blar nedover. De er så fine, og myke og gode også. Og fordi stoffet er så pass tett er de vindtette og ganske vannavstøtende:

https://www.lilleprinsen.no/?s=Minene&post_type=product&tags=1&ixwps=1
 
Fornøyd med Easygrow Light [emoji16] Sønnen min fikk den da han nærmet seg ett år. Han er snart to år nå. Posen blir tatt i bruk igjen til våren [emoji4]
 
Back
Topp