Våknet til friskt blod

Jeg hadde en ganske stor blødning i uke 9, det begynte plutselig midt på dagen, rant en del rødt friskt blod i 20-30 min og så stoppet det like plutselig opp. Kom ut en klump koagulert blod, null smerter hverken før,under eller etter blødning. Fikk komme på UL samme dag, var sikker på at det var Sa..fikk se et bankende hjerte [emoji813] heldigvis... Skal på UL i morgen òg, jeg er 10+6 i dag. På sykehuset hvor jeg fikk UL etter blødning ville de ikke garantere noe m tanke på svangerskapet, så jeg tør ikke håpe helt på resultatet i morgen. MEN, jeg vet om flere som har blødd mer enn meg og som fødte friske barn :) Så det kan godt være ingenting også. Får du tatt UL i dag?
Du må gi meg en oppdatering på hvordan det gikk på UL ! :)

Kun to timer igjen her nå :dead: føles som jeg har venta i evigheter :bored::banghead::sorry:
Så spent !

Ikke noe mer blod- kun litt brunlig utflod og legevakten i går kveld sa det tydet bra:smiley-angelic001 #håpefull
 
Du må gi meg en oppdatering på hvordan det gikk på UL ! :)

Kun to timer igjen her nå :dead: føles som jeg har venta i evigheter :bored::banghead::sorry:
Så spent !

Ikke noe mer blod- kun litt brunlig utflod og legevakten i går kveld sa det tydet bra:smiley-angelic001 #håpefull
Det gikk bra! Fikk se en sprell levende liten baby på UL som beveget masse på seg. [emoji1] Så utrolig lettet! Jeg krysser fingre og tær for deg nå! Håper alt er bra hos deg òg :)
 
Alt bra heldig vis :D 8+3 målte hun og hjertet slo <3 er så lykkelig nå, begynnte P gråte når jeg så det lille hjertet slo <3 fantastisk rørende :shy:

Var livmormunnen/rappen som var litt blødene men ikke farlig :rolleyes: så skulle ta det med ro i dag å så kan jeg jobbe i morgen :) deilig følelse !!
 

Vedlegg

  • IMG_1598.JPG
    IMG_1598.JPG
    128,1 KB · Visninger: 98
Alt bra heldig vis :D 8+3 målte hun og hjertet slo <3 er så lykkelig nå, begynnte P gråte når jeg så det lille hjertet slo <3 fantastisk rørende :shy:

Var livmormunnen/rappen som var litt blødene men ikke farlig :rolleyes: så skulle ta det med ro i dag å så kan jeg jobbe i morgen :) deilig følelse !!
Åå, så bra! Skjønner jeg veldig godt, jeg har felt tårer på alle UL så langt, man er bare så lettet og rørt ! :)
 
Så bra det gikk fint med begge to :) "Rart" hvordan man tenker på ukjente mennesker og krysser fingrene for positive tilbakemeldinger :)
 
Alt bra heldig vis :D 8+3 målte hun og hjertet slo <3 er så lykkelig nå, begynnte P gråte når jeg så det lille hjertet slo <3 fantastisk rørende :shy:

Var livmormunnen/rappen som var litt blødene men ikke farlig :rolleyes: så skulle ta det med ro i dag å så kan jeg jobbe i morgen :) deilig følelse !!
Jeg har gråtet på alle TUL jeg har vært på. Så jeg forstår deg godt. La lykketårene trille [emoji1][emoji1]
 
Back
Topp