Våken og blid på natten

Bkno3270182

Første møte med forumet
Hei!

Jeg har en liten jente som våkner ofte på kvelden og på natten. Og når jeg googler finner jeg stort sett råd til de som har en baby som våkner og gråter. Men jeg har altså en liten frøken som våkner og ikke gjør noe annet enn å le, smile og generelt være LYS våken. Hvis hun ikke får oppmerksomhet lager hun høye lyder og furter litt, men ingen gråt som tilsier sult, vondt, redsel etc.

(Hun våkner jo alltids 1-2 ganger per natt for mat, men da merker jeg at det er det hun er ute etter)

Noen råd?
 
Hei!

Jeg har en liten jente som våkner ofte på kvelden og på natten. Og når jeg googler finner jeg stort sett råd til de som har en baby som våkner og gråter. Men jeg har altså en liten frøken som våkner og ikke gjør noe annet enn å le, smile og generelt være LYS våken. Hvis hun ikke får oppmerksomhet lager hun høye lyder og furter litt, men ingen gråt som tilsier sult, vondt, redsel etc.

(Hun våkner jo alltids 1-2 ganger per natt for mat, men da merker jeg at det er det hun er ute etter)

Noen råd?
Akkurat likt her , men ingen råd dessverre
 
Det hender han her har en sånn runde i 6-7 tida, jeg pleier ikke å være voldsomt gira på å stå opp, men tar et bleieskift, pludrer litt mens han sitter i vippestolen, så pleier han å være klar til å ammes i søvn med en gang etterpå. Det fungerer ihvertfall her :)
 
Mini her er også strålende blid og lys våken hvis han våkner på natta. Våkner ikke lenger nå (bank i bordet), men jeg tok han ikke ut av soverommet, ikke noe lys på og snakket ikke til han! Men jeg enten satt ved senga hans så han så meg, lot han pludre litt med hånda mi e.l, eller hvis det nærmet seg morgen la jeg han ved siden av meg i senga og småsov ved siden av han. :)
Tror han sluttet med denne våkentiden fordi å våkne på natta rett og slett ble kjedelig:p
 
Back
Topp