Utstyr!

Frk.M

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
♡Julekulene 2021♡
Når tenker dere å begynne å se /kjøpe utstyr?
Vi har i utgangspunktet bestemt oss for å vente til etter Oul, men det klør i fingrene!!!
Har bestemt oss for bilsete, og nesten på vogn :)
 
Vi har egentlig kjøpt inn alt allerede da vi har fra første.. Nå mangler bare et par tøybleier så er vi egentlig ferdig [emoji87]
 
Vi kommer nok til å smått se litt nå etter UL i morgen, er 12 uker da. Vi vil kjøpe en del brukt siden vi ikke har noe fra før og vi trenger to av en del. Men de dyreste kjøpene tar vi nok etter OUL.
 
Venter nok til etter oul, er det gutt så har vi det meste etter første [emoji14]
 
Jeg venter nok med å kjøpe noe til etter oul. Så vet jeg forhåpentligvis hvilket kjønn det blir og da om vi må ha annen farge på klærne[emoji13] er usikker på om vi skal ha en ny vogn. Har veldig lyst på, men om vi trenger det vet jeg ikke[emoji85]
 
Skal prøve å få en oversikt over hvor mye brukt vi kan få fra venner først. Så begynner vi nok å handle inn litt etter litt i sommer. Vogn og bilsete kommer vi nok å drøye til sensommer.
 
Jeg tror vi venter med å kjøpe utstyr til etter oul, men jeg skal se litt etter babyklær når vi reiser til Roma på søndag. Ellers skal jeg prøve å få arvet så mye som mulig, så jeg skal rote fram alt som står etter niesen min når jeg reiser hjem til påske :)
 
Bilstol blir ordnet etterhvert. Vet hva jeg skal ha. Vogn har jeg tittet litt på nett allerede og blir nok å snuse i butikn etterhvert hvis alt er ok i morgen. Så mye mer trenger vi ikke. Eller muligens noe klær etterhvert, har ikke så mye babytøy liggende, mest større.
 
Har reservert bilstol og lekegrind (privat). Har vogn ( om den får plass i bilen). Det andre trenger jeg ikke syresse med før etter OUL
 
Har kjøpt litt småting av klær, men det er egentlig sånt som ikke teller med som "ordentlige klær". Har reservert vogna til bestis når hun er ferdig med den, så det trenger vi ikke å tenke på i alle fall. Resten får bli etter OUL :)
 
Har kjøpt noen plagg på tilbud i ulike butikker nå. Spesielt kvalitetsplagg i ull til 50%. Det er jo ganske dyrt [emoji51] så kjøper når jeg kommer over det!
 
Har noe etter gutta, men kvittet oss med masse etter forrige (var jo sistemann). Vi får se, skal grave litt i kjelleren og se hva jeg finner etterhvert. Husker vi kjøpte vogn til førstemann når jeg var 16 uker :angelic: Man klør jo i fingrene etter å kjøpe. Men denne gangen tar jeg det helt med ro :cool:
 
12+6 idag, å ul viste at alt var bra! Så idag drista eg meg til å kjøpe bilstol på babycomfort! -25% rabatt , her må en slå til når en kan då eg er førstegongs og treng alt[emoji28]

Herlig [emoji7] Gleder meg til vi kan begynne å kjøpe litt. Men tror jeg vil vente til etter OUL på slike store ting [emoji5]
 
Tenker at vi handler nok vogn i mai en gang og bilstoler i mai [emoji4] klær har vi litt av, men tenker kanskje kjøpe noe smått tilfelle de trenger mindre enn 50 :)

Samt lekegrind, bedside cribs, vognposer, madrasser og sånne sovenest [emoji7] Trenger så mye fordi vi har solgt eller kastet fra forrige.
 
Back
Topp