Utstyr!

Har det meste etter storebror på to år, men skal kjøpe:

Babynest
Ergobaby 360
Tripp trapp stol
Litt nye klær (dersom det blir jente)
Storebror er født i oktober og lille frø kommer i mai, så må ha litt lettere klær enn ull.
 
Vi har nesten alt vi trenger, men må ha ny vogn da sønnen vår bruker sin i barnehagen. Tenkte da på bugaboo buffalo, syns det er en utrolig sprek og fin vogn!! :D Ellers må vi ha ny tripp trapp stol og ønsker meg veldig den babydelen til den. Må også ha ny bilstol, og ønsker meg babynest. Ellers har vi alt, så da spørs det på hvilket kjønn det blir i forhold til klær, om han kan arve eller hun må ha nye :D Noe nytt vil det jo alltid bli:joyful:
 
Har det meste fra før. Tenker å kjøpe
-babynest
-klær (hvis gutt men håper at jeg får arvet litt)
-ny bilstol (tror den vi har fra før er for gammel)
 
Jeg har ganske mye gutteklær og generelle tekstiler etter eldstemann, vognpose, lammeskinn, 2 forskjellige bæresjal (mei tai og moby wrap), gulvlekematte med stativ etter han. Har også kjøpt nyfødtsetet til stokke tripp trapp stol. Ei venninne skal sy babynest til oss. Har også manuell brystpumpe og litt tilbehør til den.

Stellebord, seng, vogn og bilstol er de store tingene vi må få handlet inn etterhvert. Ellers trengs en del klær om vi får jente. Hadde litt lyst på lekegrind, men det er nok egentlig litt unødvendig sånn sett. Hadde bare litt lyst på :p
 
Back
Topp