Utstyr!

Moder'n

Forelsket i forumet
Hva har dere av utstyr til den lille, hva er HELT nødvendig og hva er ubrukelig/unødvendig?
Og hva tenker dere å kjøpe inn?
 
Har mesteparten fra før, men skal kjøpe bæresjal/ringslynge, babynest, ammeklær fra boob, milestonecards, Neonate babycall og nytt stellebord. Kommer sikkert mer på lista etterhvert.
 
Unødvendig forrige gang var: seng, brystpumpe, smokk, nyfødtinnlegget til ergobabyselen, flasker.
 
har også mesteparten fra før, men skal ha newborn seat til stokke stol og ny voksipose ;) vil også ha milstonecards!
 
Må kjøpe inn alt..:)gleder meg til å starte:)
Eller vi har en stokke tripptrapp stol.
Kommer til å kjøpe babysete til den.

Brystpumpe kommer jeg ikke til å kjøpe inn denne gangen.
 
Har egentlig ingenting. Strikket noe selv i løpet av prøvetiden. Og kjøpt noen små klesplagg tidligere. Og vunnet noen skravlepremier her på BV. Kommer til å måtte kjøpe masse, men regner med både arv og gaver også. :)
 
Vi har fra før:

TFK vogn
Litt klær
Vognteppe
Saueskinn


Helt nødvendig/må ha:

Babyhawk/mei tai
Saueskinn

Unødvendig:

Jakker med hette
 
Har ingenting, så her må alt kjøpes inn. Gleder meg! :D
 
Har det meste, men savnet vippestol sist så det skal jeg kjøpe. Syntes babynesten og bæresele var helt uunnværlig. Klær str 52, søte men upraktiske klær, newborn setet til tripptrappstolen, ammepute og ammepumpe ble ikke brukt sist.
 
Vi har kjøpt litt klea, men trenger mye mer.. Stellebord, seng, vogn, stol, trur jeg vil kjøpe ammepute også ellers, hva trenger jeg?
 
Vi har ganske mye fra før etter forrige. Trenger stellekommode, bæresjal, klær og bilstol til nyfødt. Også har jeg lyst på babynest, men det er så dyrt:/
 
Har myke frå før etter vesla :) Treng ny bilstol i allefall. Må gå gjennom loftet når det nærmar seg litt meir :)
 
Har ikke noe fra før, så skal kjøpe alt nytt :)

- emmaljunga vogn
- leander vugge m/tilbehør
- bedside crib
- sprinkelseng
- stokke stol m/newborn sete
- stellebord og stellematte
- stelleveske
- badebalje
- babycall
- bilstol m/base
- madrass til bedside crib og sprinkelseng
- sprinkelsengbeskyttelse
- dyne x3? (vogn, vugge og seng)
- tepper
- babynest
- myke håndklær og kluter
- engangskluter
- bleier
- badeolje
- sinksalve/inotyol
- febertermometer
- neglesaks
- gulpekluter
- tåteflasker
- smokk
- sengetøy
- tisselaken
- lammeskinn?
- ammepute
- KLÆR

Sikkert noe jeg har glemt :p
 
Har ikke noe fra før, så skal kjøpe alt nytt :)

- emmaljunga vogn
- leander vugge m/tilbehør
- bedside crib
- sprinkelseng
- stokke stol m/newborn sete
- stellebord og stellematte
- stelleveske
- badebalje
- babycall
- bilstol m/base
- madrass til bedside crib og sprinkelseng
- sprinkelsengbeskyttelse
- dyne x3? (vogn, vugge og seng)
- tepper
- babynest
- myke håndklær og kluter
- engangskluter
- bleier
- badeolje
- sinksalve/inotyol
- febertermometer
- neglesaks
- gulpekluter
- tåteflasker
- smokk
- sengetøy
- tisselaken
- lammeskinn?
- ammepute
- KLÆR

Sikkert noe jeg har glemt :p
Din var jo veldig oversiktlig og fin, trur jeg stjeler den
 
Vi trenger ny vogn, nytt soveskinn og madrass, og et bæretøy av noe slag. Bilstol må vi vel også ha, den gamle er for gammel. Litt klær tror jeg også.
 
Trådløs babycall har vært gull! Da kan lille sove i vognen ute og man kan følge med på temperatur inne i vognen og når de våkner :)
 
Har solgt alt fra forrige, Så her blir det shopping! Vil ha, stokke sleepi seng, bugaboo buffalo vogn, må ha større bil (går fra 5 til 6 stk!) og alt av utstyr.. Så nå må det settes av penger.. !
 
Back
Topp