Utslag på urin: blod 1+, leucocytter 1+ og protein 1+ i uke 38+4. Noen som har hatt dette?

venter_jente

Andre møte med forumet
Mine urinprøver har vært negative, altså helt fine hele svangerskapet. Jeg dusjer alltid rett før jeg tar prøven og midtstrålen som dem sier vi skal bruke ;p

Gjorde dette idag også, men urin lukter stramt, den var veldig grumsete, pluss at jeg må tisse ofte, men får nesten ikke tisse, og prøven ga altså utslag på disse 3 tingene. Jordmor gjorde ikke noe mere i forhold til dette. Trodde hun burde dyrket prøven da? Eller hva kan gi disse utslagene da?
Bare lurer, tilfelle noen her inne har opplevd dette :)
 
tror ikke det er farlig så sent i svangerskapet. er ganske lite.
jeg hadde selv utslag på spor av blod og eggehvite i urinen idag.  Er 35+3. legen gjorde ikke noe med dette.
 
Jeg har alltid hatt fine urinprøver, uten noe grums. Var på føden natt til lørdag pga ekstremt vondt i magen. Da jeg leverte fra meg urinprøve da så jeg at den var grumsete. Leucocytter 3+ og protein 1+. Urinveisinfeksjon var konklusjonen og har fått kur mot dette=) Prøven blir også sendt til dyrking.. Ikke vet jeg om det r det samme men..
 
Jeg tok urinprøve på fredag som var fine. ingen utslag. Men i løpet av natt til søndag, søndag og i dag har formen blitt dårligere. Jeg må tisse ofte føler meg uvel og har murringer i rygg og øm i magen. Så i dag leverte jeg ny prøve og de viste +2 protein, +2L. Jeg fikk antibeotika resept for uvi. Men jeg føler også veldig på kroppen at dette er tilfelle. (har masse kynnere i tillegg). Har ingen smertere ved vannlating foresten. Ville tatt en ny prøve jeg og bett de dyrke den.
 
Ja, for jeg har rimelig tette kynnere, mensmurringer og føler at det er vanskelig å tisse nok, ikke vondt akkurat. Men så har jeg symptomfrie uvi ellers også, når jeg ikke er gravid...
Har en ny vondt nå på slutten, i tillegg til stikninger opp i skjeden, det strammer seg et bånd rundt nedre del av magen innimellom...

Så en får vel bare håpe at det er fødsel innen nærmeste fremtid ;)
 
Uhhh, nå har jeg selvfølgelig vondt når jeg tisser, kjennes ut som det stikker kniver der når jeg tisser... Burde jeg levere en ny urinprøve? Føler også at jeg må tisse hele tiden, men det kommer ikke noe...
 
Ej var på kontroll fredag, der d vart påvist protein 1+ og høgt bt.
Så ej var på ny kontroll i dag der d fortsat va protein 1+ og bt 140/94. Så ej må på ny kontroll på sjukehuse i morga:( he dei meste av symptoma på sf. Så da får en sjå ka dei sei på sjukehuse.
 
Back
Topp