Utskrapning etter fødsel

Pseudomamma

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Septemberlykke 2016
Høsthjerter 2017
Noen av dere som har opplevd utskrapning etter fødsel? :(
Jeg har litt rester inni livmoren som ikke vil ut, så jeg må inn på sykehuset imorgen tidlig og legges i narkose for å få skrapet ut restene som ikke vil ut...
Jeg kommer jo til å sove men er redd det skal gjøre vondt etterpå, da jeg fikk veldig mange sting og fortsatt er sår der nede og nå skal de herje enda mer der :eek: :(
 
Ånei, så kjedelig! :( hvordan har de funnet ut at du har det forresten? Krysser fingrene for at det går smertefritt! ❤️
Jeg ringte føden ettersom jeg fortsatt sliter med etterrier og etterriene har gått på og blødningen fortsatt er like kraftig. De ville ha meg inn øyeblikkelig og da fikk jeg gynekologisk undersøkelse og ultralyd. Legen prøvde å skrape ut uten noe smertestillende, var helt fryktelig vondt, men til ingen nytte :(
 
Jeg hadde en utskrapning da jeg mistet i uke 12 en gang. Hadde ikke vondt i det hele tatt etterpå, men fikk sterke smertestillende om jeg fikk magesmerter ;) Men jeg tenker at du kanskje ikke vil merke noe mer smerte enn det du allerede gjør? Får du lov å ta smertestillende?
Okei, bra å høre at det ikke var mye smerter :) jeg får ta paracet :)
 
Noen av dere som har opplevd utskrapning etter fødsel? :(
Jeg har litt rester inni livmoren som ikke vil ut, så jeg må inn på sykehuset imorgen tidlig og legges i narkose for å få skrapet ut restene som ikke vil ut...
Jeg kommer jo til å sove men er redd det skal gjøre vondt etterpå, da jeg fikk veldig mange sting og fortsatt er sår der nede og nå skal de herje enda mer der :eek: :(

Jeg har også hatt utskrapning og det skal du nok ikke frykte smerter etter. Merket absolutt ingen ting i etterkant :)
 
Hadde det etter førstemann, ca 14dager etter fødsel. Ville ikke bekymret meg! En himmel etterpå i underlivet - mye mindre smerter etter inngrepet enn før!
 
ImageUploadedByBV Forum1472232438.245232.jpg
Inngrepet gikk veldig bra og Lotta fikk kommet inn til meg med en gang jeg våknet :) en smule mer sår der nede, og litt rusa på smertestillende men ellers står alt bra til med oss begge :)
 
Back
Topp