Utrolig svimmel....

tingeling1

Forumet er livet
Er helt utrolig svimmel for tiden... Er 5 uker på vei, og er plaget med kvalme i tillegg. Men denne svimmelheten er verst, kan nesten ikke reise meg før alt begynner å snurre.... Skal det være sånn? Er det normalt? I tillegg har jeg lest at gravide gjerne får treg mage, men jeg er helt motsatt....løs i magen, og det er ikke så morsomt... Noen andre som er plaget av det?
 
Heisann!

Jeg er like langt som deg på vei, men jeg har ikke de plagene (enda).

Men kansje du er svimmel dersom du ikke får i deg nåkk å spise, siden du er svimmel & har løs mage. Du må huske å drikke rikelig med veske, gjerne noe med sukker dersom du ikke spiser så mye.

Håper det går over snart da [;)]

Kathrine
 
Høres ut som du er plaget med blodtrykksfall. Helt normal i et svangerskap, både tidlig og sent i forløpet. Ta det med ro når du reiser deg opp, og unngår brå bevegelser. I tillegg er det viktig å drikke MASSE!!!
 
Du kan ha lavt blodtrykk!

Har et par venninner som sleit med det under svangerskapet! Ring legen sånn at du får høre om du bør ta noen prøver. Det er jo ikke godt å være svimmel hele tida!

Håper du blir bedre fort da Tingelingen2

Klem, M
 
Jeg var også plaget av svimmelhet i førsten, men det gikk heldigvis over! Får håpe det gjør det med deg også.. Ellers får du ta det opp med lege/jordmor..
 
Blodtrykket mitt var også lavt, og jeg svimte av tre ganger før jeg skjønnte at jeg måtte ta det med ro! Men det gikk fort over med meg heldigvis [:)]
 
Back
Topp