UTFORDRING MANDAG 28 SEPT!

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hei jenter.

Hele forrige uke lå vi under 7000 innlegg per dag.
Skal vi prøve å nå 8000 i dag?

Jeg vil utfordre dere til å ta godt imot de nye som skriver HER. Og lag gjerne lignende tråder rundt om på forumet.


Det ligger ett hint til premiene i okt i topp 100 sept tråden :)
 
Forresten så syntes jeg det blir laget veldig få nye tråder på forumet for tiden.

126 nye tråder på søndag
116 nye tråder på lørdag
141 nye tråder på fredag

Vi var jo oppe i 300 nye tråder for bare få uker siden..
 
Forresten så syntes jeg det blir laget veldig få nye tråder på forumet for tiden.

126 nye tråder på søndag
116 nye tråder på lørdag
141 nye tråder på fredag

Vi var jo oppe i 300 nye tråder for bare få uker siden..
Da er det vel gode diskusjoner og samtaler i de trådene som er da..? :) Er jo ikke noe vits å lage tråder bare for å lage tråder, om de ikke er noe vettuge :p
 
Ai ai kaptein:D
 
Må snart til legen med senebetennelse med all oppfordring om å skrive:)
 
Da er det vel gode diskusjoner og samtaler i de trådene som er da..? :) Er jo ikke noe vits å lage tråder bare for å lage tråder, om de ikke er noe vettuge :p
Må si meg enig i dette. Syns til tider det blir litt vel mange tråder som egentlig er helt meningsløse som kun opprettes for at folk skal spamme med korte svar. Syns mange tråder "gjenbrukes" av moderatorene her inne, aner ikke hvor mange ganger jeg har svart på hvor jeg var da vannet gikk, hvor mange barn jeg har eller ønsker eller hva jeg skal ha til middag osv :p
 
Må si meg enig i dette. Syns til tider det blir litt vel mange tråder som egentlig er helt meningsløse som kun opprettes for at folk skal spamme med korte svar. Syns mange tråder "gjenbrukes" av moderatorene her inne, aner ikke hvor mange ganger jeg har svart på hvor jeg var da vannet gikk, hvor mange barn jeg har eller ønsker eller hva jeg skal ha til middag osv :p
Å når man skriver sånt vil det hvertfall føre til mindre tråder dessverre.

Det kommer stadig nye brukere så at tråder gjenbrukes er da bare fint.
Sånn er det på andre forum jeg har vært på også
 
Jeg er med! :)
 
Denne fikk jeg ikke med meg før nå :/
Håper det har vært litt liv her i dag da:)
Prøve å bidra litt før jeg tar kvelden :p
 
Back
Topp