Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det vel gode diskusjoner og samtaler i de trådene som er da..? Er jo ikke noe vits å lage tråder bare for å lage tråder, om de ikke er noe vettugeForresten så syntes jeg det blir laget veldig få nye tråder på forumet for tiden.
126 nye tråder på søndag
116 nye tråder på lørdag
141 nye tråder på fredag
Vi var jo oppe i 300 nye tråder for bare få uker siden..
Det er ett godt poengDa er det vel gode diskusjoner og samtaler i de trådene som er da..? Er jo ikke noe vits å lage tråder bare for å lage tråder, om de ikke er noe vettuge
Da er det vel gode diskusjoner og samtaler i de trådene som er da..? Er jo ikke noe vits å lage tråder bare for å lage tråder, om de ikke er noe vettuge
Du får skylde på megMå snart til legen med senebetennelse med all oppfordring om å skrive
Det er ett høyst oppnåelig mål ja8000 må vi vel klare
Du får skylde på meg
Må si meg enig i dette. Syns til tider det blir litt vel mange tråder som egentlig er helt meningsløse som kun opprettes for at folk skal spamme med korte svar. Syns mange tråder "gjenbrukes" av moderatorene her inne, aner ikke hvor mange ganger jeg har svart på hvor jeg var da vannet gikk, hvor mange barn jeg har eller ønsker eller hva jeg skal ha til middag osvDa er det vel gode diskusjoner og samtaler i de trådene som er da..? Er jo ikke noe vits å lage tråder bare for å lage tråder, om de ikke er noe vettuge
Verken går ikke fortere bort selv om jeg skylder på degDu får skylde på meg
Tusen takkRandom quote.
Tamara; så fint profilbilde du har fått!
Å når man skriver sånt vil det hvertfall føre til mindre tråder dessverre.Må si meg enig i dette. Syns til tider det blir litt vel mange tråder som egentlig er helt meningsløse som kun opprettes for at folk skal spamme med korte svar. Syns mange tråder "gjenbrukes" av moderatorene her inne, aner ikke hvor mange ganger jeg har svart på hvor jeg var da vannet gikk, hvor mange barn jeg har eller ønsker eller hva jeg skal ha til middag osv