Utdrikningslag

Lillerose

Forumet er livet
Februarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Hva er gøy å gjøre i utdrikningslag som ikke koster skjorta? Trenger ikke være gratis. Ideer til alt fra større aktiviteter til små leker tas imot med takk! [emoji4]
 
Jeg fikk klatrepark, selfie oppgave (ta bilder med ting og folk), sjokolademassasje og pakkelek. Helt fantastisk [emoji1]
 
Jeg fikk klatrepark, selfie oppgave (ta bilder med ting og folk), sjokolademassasje og pakkelek. Helt fantastisk [emoji1]
Klatrepark hadde vært veldig aktuelt, men dette blir på høsten etter den er stengt. Selfie-oppgaver er gøy! Har du noen eksempler på oppgaver?
 
Anbefaler https://www.tuftstudio.no/ hvis dere bor i nærheten av Vestby. (Kun 30 min fra Oslo.) :)

Uhøytidelig (eller seriøs om ønskelig) innspilling av en, eller flere låter til backingtrack, med profesjonell produsent/tekniker bak spakene.
Utrolig artig, og et minne for livet. Vestby tilbyr i tillegg gode muligheter for shopping, og har mange flotte nærliggende områder som Son (med spa), Hølen og Drøbak.

:)
 
Klatrepark hadde vært veldig aktuelt, men dette blir på høsten etter den er stengt. Selfie-oppgaver er gøy! Har du noen eksempler på oppgaver?
Jeg måtte inn på et kjøpesenter og fikk en liste med f.eks: mann med bart, dame med brunt hår, den største dildoen[emoji85], en krone, med en gammel mann osv.. Ikke alt var like behagelig, men det skal det jo ikke være. Jeg er veldig sjenert så det var en real utfordring selv med litt innabords[emoji108]
 
Jeg måtte inn på et kjøpesenter og fikk en liste med f.eks: mann med bart, dame med brunt hår, den største dildoen[emoji85], en krone, med en gammel mann osv.. Ikke alt var like behagelig, men det skal det jo ikke være. Jeg er veldig sjenert så det var en real utfordring selv med litt innabords[emoji108]
Takk for tips, høres gøy og akkurat passe flaut ut ;)
 
Fikk massasje, restaurant, barakademiet, laserskyting også hjem for mat og singstar og kortspill før pub.

Vi tok ikke utdritning i mitt. Veldig glad for det. Liker ikke det. Ville bare ha en minnerik dag med venner.

Fikk scrapbook etterpå med bilder av hele kvelden :)
 
Fikk massasje, restaurant, barakademiet, laserskyting også hjem for mat og singstar og kortspill før pub.

Vi tok ikke utdritning i mitt. Veldig glad for det. Liker ikke det. Ville bare ha en minnerik dag med venner.

Fikk scrapbook etterpå med bilder av hele kvelden :)
Enig, utdritning er heller ikke jeg en fan av. Men utfordring er innafor syns jeg [emoji4] var barakademiet gøy?
 
Vi startet dagen med en times ridetur i naturen med guide (ikke en eneste av oss driver med hest fra før). Det var utrolig gøy, og jeg var ikke den eneste som vurderte å skaffe meg ny hobby etterpå! [emoji2]

Deretter var vi på noe som heter Real Escape Games, hvor to lag måtte kjempe mot klokken for å komme seg gjennom dører/hinder ved bruk av ledetråder.

Så hadde vi ølsmaking på en bar, og avsluttet med pizzalaging/jentefest hjemme [emoji106]Hadde quiz om bruden til deltakerne, og en quiz om brudgommen til bruden[emoji4]

Andre kjekke alternativ er hyttetur med grillings, rib-båt (dette er dyrt), champagne piknik, coctail-kurs, vinsmaking, ...
 
Vi startet dagen med en times ridetur i naturen med guide (ikke en eneste av oss driver med hest fra før). Det var utrolig gøy, og jeg var ikke den eneste som vurderte å skaffe meg ny hobby etterpå! [emoji2]

Deretter var vi på noe som heter Real Escape Games, hvor to lag måtte kjempe mot klokken for å komme seg gjennom dører/hinder ved bruk av ledetråder.

Så hadde vi ølsmaking på en bar, og avsluttet med pizzalaging/jentefest hjemme [emoji106]Hadde quiz om bruden til deltakerne, og en quiz om brudgommen til bruden[emoji4]

Andre kjekke alternativ er hyttetur med grillings, rib-båt (dette er dyrt), champagne piknik, coctail-kurs, vinsmaking, ...
Takk for gode ideer? Var dette i Oslo-området tilfeldigvis? I så fall, hvor leide dere hester? :D
Escape Games skal sjekkes ut!
 
Åh, for en venninne samlet forloveren inn hjemmelagde A4 ark fra alle som var invitert på forhånd.

Alle valgte selv hva de ville bruke A4 arket til. Det ble bilder, historier/minner, drømmer og kollasjer[emoji177]

Bruden fikk dette samlet i en bok, og det var utrolig fint og personlig synes jeg!
 
Åh, for en venninne samlet forloveren inn hjemmelagde A4 ark fra alle som var invitert på forhånd.

Alle valgte selv hva de ville bruke A4 arket til. Det ble bilder, historier/minner, drømmer og kollasjer[emoji177]

Bruden fikk dette samlet i en bok, og det var utrolig fint og personlig synes jeg!
God ide![emoji4]
 
Takk for gode ideer? Var dette i Oslo-området tilfeldigvis? I så fall, hvor leide dere hester? :D
Escape Games skal sjekkes ut!
Det var i Stavanger, så kan ikke hjelpe i Oslo ;) kostet 250kr per person her hvertfall, og vi fikk gå litt rundt i innhegningen først for å teste litt :)

Vet ikke om de har Escape Games i Oslo, men dere har jo noe sånn Zombie-escape der! Husker ikke helt hva det heter, men ei venninne var der på blåtur og de digget det [emoji108]
 
Enig, utdritning er heller ikke jeg en fan av. Men utfordring er innafor syns jeg [emoji4] var barakademiet gøy?
Det var knallgøy. Han bartenderen var rene komikeren også serverte han ypperlige drinker ! Både med alkohol og uten for sjåførene :)
 
Det jeg har arrangert ble ikke så dyrt, men husket ikke nøyaktig sum. Under 500 for alle aktiviteter. Hun var skikkelig treningsdame, så vi tilpasset oss henne. Det vi gjorde:
- zumba utendørs
- lett lunsj utendørs som min mann gjorde klar for oss
- bade på vannkanten for å vaske svetten. Ville ha spa, men pga liten tid fant vi ikke noe innenfor budsjett
- curling
- middag og vorsh hos meg med leker

På forhånd gikk jeg i butikker og spurte etter gratisprøver til å gi en gave til deltakerene. Måtte kjøpe cellofanposer bare.
 
Takk for gode ideer? Var dette i Oslo-området tilfeldigvis? I så fall, hvor leide dere hester? :D
Escape Games skal sjekkes ut!
Hauger gård i Oslo har en del opplegg. Der er det western vet ikke om de tilbyr det lenger da sønnen har tatt over drifta men du kan ringe og spørre hva de har å tilby. Såfall er det å anbefale. Måten de serverer er sikkelig digg:))

Sto der før da jeg bode i Oslo. Ellers ligger det et stort hestesenter i Sørkedalen de har også hatt tilbud på tur ridning tidligere så tror de også har det. ( lenge siden jeg drev med hest i oslo) men begge stedene har sinnsyke fine tur muligheter med forskjellige nivåer:)
 
Back
Topp