Utdanning med små barn

Ønskebarnnr2

Gift med forumet
Jeg har ei jente som snart er 2 år, og vil jo etterhvert ha et barn til. Vi ønsker å prøve på nr 2 i starten av 2018 eller mot våren 2018. Jeg har lyst til å starte på utdanningen snart siden det vil ta noen år før jeg er ferdig utdannet. Skal ta sykepleien og etterhvert jordmorutdanning. Men først må jeg få generell studiekompetanse, og må derfor gå på voksenopplæring eller som privatist for ta de fagene. Men det jeg lurer på. Noen her som studerer mens dere er gravide, eller har små barn? Hvordan går det?
 
Tok en bachelor mens jeg gikk gravid. Gikk fint, men absolutt tøft og slitsomt. Men alt går:)
 
Tok en bachelor mens jeg gikk gravid. Gikk fint, men absolutt tøft og slitsomt. Men alt går:)
Kan tenke meg det var slitsomt ja. Det er egentlig det som holder meg tilbake til å begynne å studere, for er redd det skal bli for slitsomt og at jeg ikke skal få tid til å lese når jeg i tillegg har et barn, og hvis jeg er gravid i tillegg når jeg skal begynne på skolen så er jeg redd ingenting blir gjort. Vanskelig å bestemme meg for hva jeg skal..
 
Jeg holder på med bachelor nå, er enslig forsørger for ei på 4. Jeg syns det går veldig greit :) Bruker tiden hun er hos pappan til å lese og gjøre mest mulig oppgaver.
 
Back
Topp