Uren hud og munnsår..

Spiretipptopp

Blir kjent med forumet
Jeg har aldri slitt med kviser og uren hud,helt til jeg ble gravid,spiser ikke veldig anderledes...er kun 12uker og har allerede hatt munnsår 4 ganger..(har alltid vært plaget med det (herpes)et par årstider/sesonger i året og da er d kanskje 3-5 ganger på et helt år)

Er dette vanelig? Fler som sliter/har slitt med dette under graviditeten?
 
Det er helt normalt, og veldig vanlig.
Tar du kosttilskudd? Det kan hjelpe litt.
Hormonene styrer dette, så det vil ikke fjerne det, men når kroppen har alt den trenger, er det lettere for den å ordne opp i sånne ting. :)

Du kan også prøve å legge merke til om du reagerer på mat, for det endrer seg ofte det også; hva man reagerer på når man er gravid, kontra når man ikke er det.

Snakk med legen din om det blir veldig plagsomt, det finnes preparater du kan bruke, ihvertfall mot kvisene. :)
 
Hos meg var det omvendt. Sliti med det hele livet. Ble gravid har ikke hatt bedre hus. Så ble liløe gutt født..

And welcome back bad skin! Lol
 
Har også slitet mye med munnsår i mitt liv. Men fikk det kun 1 gng i svangerskapet :) Huden min ble også mye bedre. Men nå som hun er født virker det som jeg skal straffes for å hatt fri i 9 mnd.. Btw: ikke glem at munnsår medisin som Zovirax ikke skal brukes under svangerskapet :)
 
Back
Topp