Unge mødre i Oslo?

Vi skulle ikke prøvd å fått til et treff da, vi unge mødre her i Oslo??
Hadde vært veldig hyggelig:)
 
Så bra:) Jeg har faktisk ingen ideer på hvilket sted, men kan treffes når som helst da.Hva tenker du om sted da? :) 
 
hadde gått ann å avtalt en tid for et treff som passer for flest mulig. kommer jo ann på om folk er i jobb eller hjemme med barna :-)
 

Jeg er ledig ca når som helst, jeg også. Permisjon, og lite planer:)

Tenker man da sentrumsnært, eller mer utenfor? Kan være greit å isåfall møtes hvor det er plass til flere enn bare 2-3stk, med tanke på vogner. Eller ved f.eks ett vann om man skal ut og trø, hele gjengen..

 
Eg er ledig på dagtid ettersom eg ikke er i jobb enda...Hadde jo gått ann å prøve å fine en cafè i sentrum som kan ta noen barnevogner :-)
 
Dagtid er greit for min del også..Oslo mekaniske verksted på Grønland, eller Evitaen rett ved, har mye plass på f.eks uteservering. Jentungen min vil gjerne krype og knø seg rundt omkring mens mamman hennes sitter, nemlig..:)
 
høres helt supert ut synes eg :-) hvordan er det med dere andre på dagtid da?
 
Enig, høres veldig bra ut:)
Det er ikke noe problem for min del iallefall. Å treffes på dagtid.
 
hvilken dager og tid på dagen passer for dere da? Så kunne vi prøvd å ordnet et treff på cafè
 
Jeg vil også være med :) Jeg er hjemme i permisjon så min timeplan er relativ åpen både på dagtid og kveldstid. Eneste tidspunkt som ikke går sånn i utgangspunktet er onsdag formiddag, da er vi på babysvømming;)
 
Her passer alle dager utenom fredag før 12 for da er eg på riding....

Hvordan passer onsdag for dere?
 
torsdag...beklager...
 
Back
Topp