ULtralyd

Ørkenrev

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Vet mange har vært på eller skal på TUL.

Men hvor mange skal på flere enn en ekstra UL i tillegg til OUL?

Det er jo fristende bare for å få sett spiren en gang eller to til, men koster jo mye å gå privat [emoji28]
 
Skal på tul på tirs, for å sjekke hvor langt jeg er på vei. Ellers blir det oul og muligens ekstra oppfølging som med forrige mann. Da ble det 4-5 ekstra ul etter oul
 
Er høyrisiko, så regner med vi får en eller to ekstra, og så vil jeg ha 3d som vi hadde med storebror :)
 
Var på TUL i uke 7+0. Skal på onsdag igjen (privat denne gangen) når jeg er 9+0 for å sjekke om det står bra til. Mest fordi gyn sa det kunne se ut som den ene tvillingen så mindre ut enn den andre, selv om han ikke tok noen mål da. Tror jeg kommer til å ta enda en i uke 12.
 
Hadde en når jeg var 7+5 og en 9+5 siden jeg var litt engstelig på grunn av SA sist. Har neste når jeg er 13+5. Men nå har legen min eget ultralydaparat, og han er veldig grei. Så kommer nok til å ta en titt ved hver legekontroll.
 
Hadde TUL i uke 8. Skal igjen når jeg er 12+6. (Begge privat)
Så blir det oul, og så regner jeg med at det blir en 3d senere slik som med de andre. :)
 
Har hatt 2 ul denne uka, skal ha en til i uke 12, så blir det oul. Sist hadde jeg risikosvangerskap og hadde ul annenhver uke hele svangerskapet. Blir noe ekstra oppfølging denne gangen også med ikke like mye. Legen antok 3 ul etter oul.
 
Skal på første TUL rundt uke 12. Har også lyst til å ta 3D ultralyd. I forrige svangerskap fikk jeg svangerskapsdiabetes og fikk derfor tre ekstra UL på sykehuset. Siden jeg hadde SD med første er det vel stor sannsynlighet for at jeg også får det denne gangen. Håper selvfølgelig at jeg ikke får det :)
 
Jeg fikk ul når jeg var 7+1 og fikk en til nå åå mandag 10+6. Hvis jeg ikke får en til før OUL så skal jeg definitivt gå privat i uke 14 ca :) muligens 3D i ca uke 26 :)
 
Jeg skal på ultralyd i uke 13, håper å få vite kjønn også da Synes at det er tryggere å se at alt er som det skal før vi sier det til folk
 
Jeg skal på en nu ganske snart (vente på henvisning i posten) så skal æ privat når æ e 12+2 ellers så blir det oul så tvile æ på at det blir flere
 
Vært to ganger og skal to ganger til før uke 12❤ er 7+4 nå
 
Skal på TUL nr. 2 om fire uker, og så oul. Mulig vi tar 3D senere i tillegg, har gjort det med de to andre[emoji4]
 
Tok tidlig ultralyd i uke 7. Skal på utvidet Fosterdiagnotistikk 15 januar, regner med de tar ultralyd da?
Men har veldig lyst til å ta en 3D-ultralyd også ! :)
 
Var i dag 7+5 på gyn, skal i uke 10 hos fastlegen og vil nok bestille privat i uke 12-13 pga MA uke 12 sist[emoji4]
 
Jeg hadde TUL 8+0 pga prøverør, og så er OUL neste. Kanskje det blir en 3D etterhvert så storebrødrene får se. Har ikke hatt det før.
 
Back
Topp