Ultralyd i dag og feil kjønn!!

PeCaVi

Betatt av forumet
Var på UL kontroll i uke 12+3 pga at jeg er så dehydrering og legen sa det ble en gutt. Ganske sikkert.
I dag (uke15) fikk vi beskjed om,at det UTEN TVIL var en jente inni der!! Jeg ble så overrasket at jeg hylgrein av glede!
Vi har en gutt fra før og pga store vanskeligheter for å,bli gravid i tillegg tillat jeg blir dausyk av å gå gravid, har vi vert enige om at dette blir siste barnet... Derfor var gleden ubeskrivelig stor for at vi er så heldige å får en av hver.
Jordmor sa det ikke va så uvanlig å ta feil av kjønnet den veien, ikke så ofte de tar feil fra jente til gutt..
 
Så herlig å skulle få ei lita jente ❤

Veldig tidlig å prøve å gjette noe i uke 12 da :eek:
 
Ja det var jo tidlig å gjette i uke 12, selv om mange ganger blir det rett. Det er jo 50/50 ;)
Men så koselig at dere får en av hver da! :) jeg håper litt på at vi og får en jente så vi har en av hver, men blir det gutt så får vi vel prøve igjen da :p
 
Var på UL kontroll i uke 12+3 pga at jeg er så dehydrering og legen sa det ble en gutt. Ganske sikkert.
I dag (uke15) fikk vi beskjed om,at det UTEN TVIL var en jente inni der!! Jeg ble så overrasket at jeg hylgrein av glede!
Vi har en gutt fra før og pga store vanskeligheter for å,bli gravid i tillegg tillat jeg blir dausyk av å gå gravid, har vi vert enige om at dette blir siste barnet... Derfor var gleden ubeskrivelig stor for at vi er så heldige å får en av hver.
Jordmor sa det ikke va så uvanlig å ta feil av kjønnet den veien, ikke så ofte de tar feil fra jente til gutt..

Så koselig da :)
Legen min nektet å prøve å se kjønnet da jeg var inne på TUL 12+6
Jeg må vente 6 uker til! :eek:
 
Jeg synes det blir ekstra spennende å skulle dra på OUL snart når jeg leser sånne tråder som det her :D

Jeg fikk høre da jeg var 12+5 at det lignet en gutt, og blir absolutt ikke skuffet om det er tilfelle, men det behøver jo på ingen måte å stemme :)