Ultralyd i dag og feil kjønn!!

PeCaVi

Betatt av forumet
Var på UL kontroll i uke 12+3 pga at jeg er så dehydrering og legen sa det ble en gutt. Ganske sikkert.
I dag (uke15) fikk vi beskjed om,at det UTEN TVIL var en jente inni der!! Jeg ble så overrasket at jeg hylgrein av glede!
Vi har en gutt fra før og pga store vanskeligheter for å,bli gravid i tillegg tillat jeg blir dausyk av å gå gravid, har vi vert enige om at dette blir siste barnet... Derfor var gleden ubeskrivelig stor for at vi er så heldige å får en av hver.
Jordmor sa det ikke va så uvanlig å ta feil av kjønnet den veien, ikke så ofte de tar feil fra jente til gutt..
 
Så herlig å skulle få ei lita jente ❤

Veldig tidlig å prøve å gjette noe i uke 12 da :eek:
 
Ja det var jo tidlig å gjette i uke 12, selv om mange ganger blir det rett. Det er jo 50/50 ;)
Men så koselig at dere får en av hver da! :) jeg håper litt på at vi og får en jente så vi har en av hver, men blir det gutt så får vi vel prøve igjen da :p
 
Var på UL kontroll i uke 12+3 pga at jeg er så dehydrering og legen sa det ble en gutt. Ganske sikkert.
I dag (uke15) fikk vi beskjed om,at det UTEN TVIL var en jente inni der!! Jeg ble så overrasket at jeg hylgrein av glede!
Vi har en gutt fra før og pga store vanskeligheter for å,bli gravid i tillegg tillat jeg blir dausyk av å gå gravid, har vi vert enige om at dette blir siste barnet... Derfor var gleden ubeskrivelig stor for at vi er så heldige å får en av hver.
Jordmor sa det ikke va så uvanlig å ta feil av kjønnet den veien, ikke så ofte de tar feil fra jente til gutt..

Så koselig da :)
Legen min nektet å prøve å se kjønnet da jeg var inne på TUL 12+6
Jeg må vente 6 uker til! :eek:
 
Jeg synes det blir ekstra spennende å skulle dra på OUL snart når jeg leser sånne tråder som det her :D

Jeg fikk høre da jeg var 12+5 at det lignet en gutt, og blir absolutt ikke skuffet om det er tilfelle, men det behøver jo på ingen måte å stemme :)
 
Ja det var jo tidlig å gjette i uke 12, selv om mange ganger blir det rett. Det er jo 50/50 ;)
Men så koselig at dere får en av hver da! :) jeg håper litt på at vi og får en jente så vi har en av hver, men blir det gutt så får vi vel prøve igjen da :p
Ja, mn forrige gang hadde han rett i uke 11+ 5, så jeg var bare sikker på at d samme ville gjelde nå...
Hadde jeg visst at vi bare kunne prøve igjen, så hadde jeg ikke blitt litt lei meg, mn jeg synes faktisk at man må få lov til å ønske seg et kjønn.., er så mange som reagerer kraftig på slikt..
Jeg krysser fingrene for at også du får ei prinsesse og hvis ikke så er du utrolig heldig som kan prøve igjen ! Hold mg oppdatert når du får vite d ❤️
 
Jeg fikk vite gutt 12+4 spent på hva de sier når jeg skal på mandag er da 15+3
 
Var på UL kontroll i uke 12+3 pga at jeg er så dehydrering og legen sa det ble en gutt. Ganske sikkert.
I dag (uke15) fikk vi beskjed om,at det UTEN TVIL var en jente inni der!! Jeg ble så overrasket at jeg hylgrein av glede!
Vi har en gutt fra før og pga store vanskeligheter for å,bli gravid i tillegg tillat jeg blir dausyk av å gå gravid, har vi vert enige om at dette blir siste barnet... Derfor var gleden ubeskrivelig stor for at vi er så heldige å får en av hver.
Jordmor sa det ikke va så uvanlig å ta feil av kjønnet den veien, ikke så ofte de tar feil fra jente til gutt..

Så du selv at det muligens var en gutt på ul i uke 12+3? I uke 12+ så jeg klart en tutt som stakk rett opp. lurer fremdeles på om jeg har gutt eller jente i følge ul var jeg selv ikke i tvil.
 
Ja, mn forrige gang hadde han rett i uke 11+ 5, så jeg var bare sikker på at d samme ville gjelde nå...
Hadde jeg visst at vi bare kunne prøve igjen, så hadde jeg ikke blitt litt lei meg, mn jeg synes faktisk at man må få lov til å ønske seg et kjønn.., er så mange som reagerer kraftig på slikt..
Jeg krysser fingrene for at også du får ei prinsesse og hvis ikke så er du utrolig heldig som kan prøve igjen ! Hold mg oppdatert når du får vite d ❤️
I will!
Mn jeg må si det at jeg synes det hadde vært veldig "enkelt" å fått en gutt til da ;) tenk deg, alle klær passer og alle leker kan gå i arv. Vi trenger ikke kjøpe noe!
Men igjen... Det HADDE vært koselig å fått kjøpt prinsessekjoler..... ;)
Hehe, det er jo litt godt å når det "kommer på det samme".
Og utrolig godt for deg som får drømmejenten! :D
 
Så du selv at det muligens var en gutt på ul i uke 12+3? I uke 12+ så jeg klart en tutt som stakk rett opp. lurer fremdeles på om jeg har gutt eller jente i følge ul var jeg selv ikke i tvil.
Så helt klart tut begge gangene, mn i dag var den blitt kortere og lå "nedover". I profil var jeg HELT sikker på det var gutt og trodde henne ikke før hun tok UL under rumpa og jeg fikk se to kjønnslepper utfor den lille tuten....❤️
 
I will!
Mn jeg må si det at jeg synes det hadde vært veldig "enkelt" å fått en gutt til da ;) tenk deg, alle klær passer og alle leker kan gå i arv. Vi trenger ikke kjøpe noe!
Men igjen... Det HADDE vært koselig å fått kjøpt prinsessekjoler..... ;)
Hehe, det er jo litt godt å når det "kommer på det samme".
Og utrolig godt for deg som får drømmejenten! :D
Ja, det er klart det er enklere med en av samme kjønn, mn nå får jeg dra frem de fine babyklærne og selge de og gi vekk til noen som trenger ...;)
 
Hørt mange som har fått vite feil på tidlig ultralyd, derfor vi aldri spurte da vi var der tilfelle han hadde sagt feil.

Gratulerer med jente i maven ♡
Jeg selv har hørt fra flere jordmødre helt omvendt enn deg, at de sjeldent tar feil når se sier gutt men oftest tar feil når de sier jente !?! Hmm
 
Var på UL kontroll i uke 12+3 pga at jeg er så dehydrering og legen sa det ble en gutt. Ganske sikkert.
I dag (uke15) fikk vi beskjed om,at det UTEN TVIL var en jente inni der!! Jeg ble så overrasket at jeg hylgrein av glede!
Vi har en gutt fra før og pga store vanskeligheter for å,bli gravid i tillegg tillat jeg blir dausyk av å gå gravid, har vi vert enige om at dette blir siste barnet... Derfor var gleden ubeskrivelig stor for at vi er så heldige å får en av hver.
Jordmor sa det ikke va så uvanlig å ta feil av kjønnet den veien, ikke så ofte de tar feil fra jente til gutt..
Så bra :)
 
Så du selv at det muligens var en gutt på ul i uke 12+3? I uke 12+ så jeg klart en tutt som stakk rett opp. lurer fremdeles på om jeg har gutt eller jente i følge ul var jeg selv ikke i tvil.

Sniker fra September der det er mange som er ferdig med OUL nå. Mange som har sett en klar og tydelig liten tutt på TUL, der det viser deg at det likevel er jente. Dette fordi kjønnsleppene visstnok er ganske hovene i uke 12-14.. og vanskelig å se forskjell :)
 
Ååå, så koselig å høre :) Jeg synes absolutt det er lov å ha et ønske om kjønn. Jeg tror de aller fleste har det, men det er liksom ikke "lov" å si det høyt. Vi fikk høre at vi venter jente, TUL i 13+4. Da sa hun at man kunne se det på vinkel, og noen streker? Vi har ikke slått oss helt til ro med svaret. For vente på OUL. Gratulerer til dere! Så koselig med en av hver!
 
Ååå, så koselig å høre :) Jeg synes absolutt det er lov å ha et ønske om kjønn. Jeg tror de aller fleste har det, men det er liksom ikke "lov" å si det høyt. Vi fikk høre at vi venter jente, TUL i 13+4. Da sa hun at man kunne se det på vinkel, og noen streker? Vi har ikke slått oss helt til ro med svaret. For vente på OUL. Gratulerer til dere! Så koselig med en av hver!
Tusen takk❤️ jeg tør heller ikke helt å tro på det faktisk, selv om jeg så det ganske tydelig "under" lårene da hun snudde seg har sett at noen har skrevet at de ønsker et spesifikt kjønn- og blitt HUDFLETTET.... Synes d er veldig trist at det skal være sånn.. Jeg har heldigvis bare blitt møtt med forståelse. Om d er pga vanskeligheter for å bli gravid, vet jg ikke, mn er veldig glad fo det! Ønsker dere et spesielt kjønn ?
 
Back
Topp