Ul hos Lundring om en time

Hurra! Gratulerer med gutt og at alt stod bra til med den lille! :Heartred
 
Tusen takk,jenter [emoji173] [emoji175] [emoji8] Ble så utrolig lettet og ikke minst glad for at alt sto bra til med den lille. Oppdaterer med noen bilder[emoji173] [emoji175] [emoji177]
Profil
download-15.jpg
Bevis på gutt(tissen står rett opp)
download-9.jpg
Den lille ligger opp ned med rompa i været[emoji85]
download.jpg
 
Går det ikke ann å legge ut bilder her nå? Får ikke sett på varsler heller?download-15.jpg
 
Herregud sååååå fiiiin!!
Nå var alle bildene jeg la ut på plass[emoji8] Forumet har vært litt klikk idag! Taaaakk[emoji85] [emoji173] Synes også han er SÅ fin[emoji177] [emoji179] [emoji10]
 
Det går fint :) takk som spør :)
Venter spent på at dagene skal gå sånn at jeg kan teste. Er 2 DPO idag :)
Wee, endelig er det pp igang igjen[emoji119] [emoji8] [emoji173] Har tenkt så mye på deg og de andre jentene vi mista her inne. Og er inne av og til og sniker litt på før svangerskapet[emoji10] Herre min, savner deg her inne. Håper den lille sitter i første pp[emoji177] [emoji173] [emoji179] [emoji175] Heier på deg, søta[emoji173]
 
Wee, endelig er det pp igang igjen[emoji119] [emoji8] [emoji173] Har tenkt så mye på deg og de andre jentene vi mista her inne. Og er inne av og til og sniker litt på før svangerskapet[emoji10] Herre min, savner deg her inne. Håper den lille sitter i første pp[emoji177] [emoji173] [emoji179] [emoji175] Heier på deg, søta[emoji173]
Ja jeg savner dere også! Har vært innom å sneket litt men ble så lei meg så sluttet med det :(
Men veldig godt å lese at det går bra med deg og den lille gutten deres,utrolig herlig :)

Jeg håper du har rett,men er livredd for å håpe... skuffelsen kommer til å bli så stor... men går hele tiden å kjenner etter symptomer allerede, haha! Håpløst vet du:hilarious:
 
Ja jeg savner dere også! Har vært innom å sneket litt men ble så lei meg så sluttet med det :(
Men veldig godt å lese at det går bra med deg og den lille gutten deres,utrolig herlig :)

Jeg håper du har rett,men er livredd for å håpe... skuffelsen kommer til å bli så stor... men går hele tiden å kjenner etter symptomer allerede, haha! Håpløst vet du:hilarious:
Lille vennen, nå fikk jeg vondt av deg[emoji174] Ikke rart du ble lei deg etter det som skjedde og du da ble litt påminnet det vonde ved å være innom[emoji22]

Jeg begynner endelig å tro litt på det nå, Men like redd hver gang før UL. Ser fram til daglige spark nå, så jeg vet han har det bra inni der.

Forstår godt den prøvingen tar på og kan føles og være lang[emoji20] Håper det klaffer fort for dere igjen[emoji173] [emoji175] 2 dpo ja, husker selv dagene sneglet seg av gårde inntil jeg var 6 eller 7 dpo. Da kunne man teeeeste[emoji85] [emoji8] [emoji2] [emoji16] Heier masse på deg, søta[emoji177] [emoji179] [emoji175] [emoji173] [emoji119]
 
Back
Topp