Ukesmeny

lenemor

Forumet er livet
Hva med å dele ukesmenyer? Jeg har satt opp ukens, men kanskje jeg finner inspirasjon til neste ukes.

Min bærer forresten preg av enkel mat som kan varmes opp - jeg skal nemlig jobbe tirsdag, torsdag-søndag denne uka, og da lager jeg mat før jeg reiser på jobb som G enkelt kan gjøre helt ferdig når han og ungene kommer hjem. I dag og onsdag er jeg hjemme og kan ordne middag (og lørdag og søndag forsåvidt, for da kan vi spise før jeg drar på jobb)

Mandag 20.02

Sprøstekt torsk med potetmos

Tirsdag 21.02.

Hjemmelaget pizza

Onsdag 22.02.

Laksewok

Torsdag 23.02.

Fiskeburgere

Fredag 24.02.

Pizzasnurrer m/pølse

Lørdag 28.02.

Pølselapskaus

Søndag 29.02.

Kjøttkaker

 
God ide. Har bare ikke hele uken klar. mandag: burritos Tirsdag: laks Onsdag: vegetarlasagne
 
lyst å dele oppskriften din på vegetarlasagne?

(og ps - vi spiser vanligvis ikke pizza midt i uka, men det var så mye rester fra lørdag... men så ble det til at G spiste det til kveldsmat fordi de ble invitert på middag hos svigers i går)
 
Deler gjerne. Den finnes på Rema-appen. Første gang jeg prøver den. Ellers har jeg før laget med en tomatsaus, hvit saus og spinat. Det er også godt. Fungerer sikkert også fint med litt kylling oppi.
 
Deler litt fler matplaner. Lørdag kjøttkaker, søndag svineytrefilet fullt med tomat, basilikum, ost og hvitløk og viklet i spansk bacon. Med ovnstekte potettbåter og salat. Mandag rester. Tirsdag tomatsuppr med markering og pølsebiter ( mor er i Trondheim - far ordner). Onsdag Burritos (Rema) og torsdag laks.
 
Back
Topp