Uke 8+4

Tanteline

Flørter med forumet
Enda jeg venter nr 4,så er jeg så enormt redd for å komme på UL å få beskjed om at de ikke finner liv.. Har hatt litt (bare et tørk) brunlig utflod to ganger de siste 3 ukene,og kjenner det gjør meg veldig usikker. Har jo mistet en gang før, men det er 9 år siden. Husker jo godt hvor mye jeg blødde da, men nå er jeg så redd for MA.:(
 
Skjønner deg godt! [emoji173] Jeg har heldigvis klart å finne hjerteslag med doppler og klarer å beholde roen på den måten. Du har ikke mulighet til å få dratt på tidlig ultralyd for å få raskere svar?
 
Har bare en privat driver her og fikk den første ledige timen hun hadde,11.Mai. Føler det er en evighet til.
 
Husk at man ikke nødvendigvos finner hjertet med doppler før i uke 14-16 da. Jeg fant først 10+4 å da med full blære om morran. Leita i LANG tid flr jeg fant noe. Å det er tidlig å finne det så tidlig.
Så ikke forvent for mye da.
 
Er redd jeg også. Og jeg har allerede sett et bakende hjerte når jeg var 6+4. Er 8+5 nå. Jeg har absolutt ingen grunn til å mistenke at noe er feil,men jeg kjenner på redselen likevel.

Skulle ønske jeg var styrtrik å kunne kjøpt en UL-maskin:p
 
Back
Topp