**Uke 45**

Tulletanta :( du skulle jo bli med over du og...
Nå må det bli augustspire på deg ;)
Hadde veldig lyst, men..
Vet ikke om jeg rekker august enda jeg, må sjekke over kalenderen.
Forrige syklus ble på 36dager :(
DRITT hele greia ;)
Mulig det ikke blir mer prøving i denne omgang, det er opp til mannen for det er hans studier det evnt. går ut over ;)
 
Spotter også mer i dag enn i går. Murringene er de samme som jeg har hatt siden fredag. Fikk et svakt kryss på CB+ i natt, og svidde av den digitale... Den var dessverre negativ... Søte mannen min sitter på jobb og leser om blødninger i starten av svangerskapet og festeblødninger... Han gjør alt han kan for å holde håpet mitt oppe, men jeg er helt knust... Etter over 2 år med prøving, trodde jeg virkelig vi hadde klart det... Men nå ser det skummelt ut... :(
Huff, føler med deg❤️ Håper det går bra.
 
Da kan du bare sette meg opp på tr... :( Negativ A1 test nå i ettermiddag, og blør bare mer og mer...
 
Sånn er det her også. Har ikke testet noe mer:( skal du ringe lege eller lar du det bare gå sin gang? Snakk om at vi har hatt uflaks begge to:(

Lar det nok bare gå sin gang, tenker jeg... Hadde testen i dag vært positiv, hadde jeg nok ringt lege...

Skikkelig kjipt dette her, for oss begge :(
 
Så trist:( får du noe hjelp, siden dere har prøvd så lenge?

Jeg var innom gynekolog i fjor, og gikk på en pergokur. Jeg er svært overvektig og har pco... Heldigvis har jeg to flotte gutter fra før. Det hadde vært enda verre om vi var barnløse. Nå har vi egentlig bestemt oss for å ta det som det kommer. Men jeg vet at jeg kan komme tilbake til gynekologen for en ny pergokur dersom jeg ønsker det :)
 
Hadde veldig lyst, men..
Vet ikke om jeg rekker august enda jeg, må sjekke over kalenderen.
Forrige syklus ble på 36dager :(
DRITT hele greia ;)
Mulig det ikke blir mer prøving i denne omgang, det er opp til mannen for det er hans studier det evnt. går ut over ;)

Håper håper unasett neste pp ;)
 
Denne uka som starte så bra, også kommer den stygge stygge tanta og ødelegger alt :(
:'( for dere som har fått tr til tross for positive tester
 
Nei,nei, nei! Hva er det som skjer? Kjempetrist at så mange opplever SA:( Føler med deg også!

Tusen takk:) Ja det er så unødvendig å bli gravid bare for å miste føler jeg:( Får håpe det funker en gang. Vi har jo tre flotte barn, så jeg føler virkelig med de som ikke har barn og mister spiren sin.
 
Jeg var innom gynekolog i fjor, og gikk på en pergokur. Jeg er svært overvektig og har pco... Heldigvis har jeg to flotte gutter fra før. Det hadde vært enda verre om vi var barnløse. Nå har vi egentlig bestemt oss for å ta det som det kommer. Men jeg vet at jeg kan komme tilbake til gynekologen for en ny pergokur dersom jeg ønsker det :)
Okei, så bra at du har den muligheten:) Høres gøy ut med to gutter i hus:D
 
Tusen takk:) Ja det er så unødvendig å bli gravid bare for å miste føler jeg:( Får håpe det funker en gang. Vi har jo tre flotte barn, så jeg føler virkelig med de som ikke har barn og mister spiren sin.
Veldig unødvendig. Håper du blir raskt gravid igjen:)
 
Så vondt lese alle som endte med TR tiltross for positive tester :( sender dere alle en stor klem <3
 
Back
Topp