Uke 38. Noen andre som har det sånn?

Sitrus95

Andre møte med forumet
Hei. Er i uke 38. Og. Lurer på om noen andre også er ømme nederst i magen? :smiley-ashamed004 gjør vondt å gå,stå, ligge og sitte. Dette er vel normalt? Også får jeg plutselig ekstremt vondt i siden nederst i magen. Kanskje pga hode er festet? Føler også magen er konstant hard. Er det normalt?

også har jeg menssmerter som kommer å går hele Tia. Er nok modningsrier så jeg håper jo noe skjer snart. Føles også ut som jeg må bæsje hele Tia og går på do å tisser hele Tia. Og når jeg har gått ute de 2 siste dagene så kan plutselig trusa og buksa bli våt? Er dette pg klam/svett urinlekkasje, utflod vannet som lekker?
 
Hei. Er i uke 38. Og. Lurer på om noen andre også er ømme nederst i magen? :smiley-ashamed004 gjør vondt å gå,stå, ligge og sitte. Dette er vel normalt? Også får jeg plutselig ekstremt vondt i siden nederst i magen. Kanskje pga hode er festet? Føler også magen er konstant hard. Er det normalt?

også har jeg menssmerter som kommer å går hele Tia. Er nok modningsrier så jeg håper jo noe skjer snart. Føles også ut som jeg må bæsje hele Tia og går på do å tisser hele Tia. Og når jeg har gått ute de 2 siste dagene så kan plutselig trusa og buksa bli våt? Er dette pg klam/svett urinlekkasje, utflod vannet som lekker?
Jeg kjenner igjen det med vondt nederst i magen. Det er jo ikke så rart når det er så mye trykk ned der.
Modningsrier har jeg og i dag, helt enormt med aktivitet. Nå har jeg 'bestilt' babyen i morgen da det er min bursdag, men tipper dette kommer til å dabbe veldig av utover kvelden, og at det ikke blir baby i morgen :hilarious:
Når det kommer til vår bukse/truse så kan det godt være svette, økt utflod, eller en liten lekkasje. Om det er urin merker du fort på lukt, men du er hoven i underlivet så mer svette enn vanlig er ikke unormalt. Mer og slimete utflod er og ganske normalt, så det er bare å se/lukte i trusen.
Bare følg med på at det ikke er lekkasje av fostervann, men det tror jeg ville forekommet også om du ikke var aktiv.
 
Back
Topp