Uke 17 skravletråd!

Morn!
Våkns til nydelig sol, klarvær og 2º her i dag. PEL-forelesning og kaffe står på planen. Jenny våkna da jeg la meg i går (ca 23.30) og hyla fordi det var ei humle på henne (not). Siden hun først var våken, kunne hun like godt tulle frem til 02.30.. Så i dag er jeg trøtt og muligens sur, og føler meg som litt en tikkende bombe altså.. Dette blir en spennende dag m.a.o!:p

Håper DERE har sovet godt!
 
Morn!
Våkns til nydelig sol, klarvær og 2º her i dag. PEL-forelesning og kaffe står på planen. Jenny våkna da jeg la meg i går (ca 23.30) og hyla fordi det var ei humle på henne (not). Siden hun først var våken, kunne hun like godt tulle frem til 02.30.. Så i dag er jeg trøtt og muligens sur, og føler meg som litt en tikkende bombe altså.. Dette blir en spennende dag m.a.o!:p

Håper DERE har sovet godt!
Å nei! For en tullestart på natta :(
Lillebror våknet også rett før jeg skulle legge meg i går og var så urolig. Jeg tror det var fordi han måtte tisse, han roet seg hvertfall etterpå.
Kjør på med kaffe ;)
 
Strålende sol her i dag, og stigende temperatur.
Jeg skal straks sykle til byen for å lese på biblioteket der. Jeg skal levere fra meg en vognpose vi ikke trenger lenger, så da var det kjekt å sette seg der hvor det er lettere å møte hun som skal ha den :)
Håper alle får en finfin dag!
 
Å nei! For en tullestart på natta :(
Lillebror våknet også rett før jeg skulle legge meg i går og var så urolig. Jeg tror det var fordi han måtte tisse, han roet seg hvertfall etterpå.
Kjør på med kaffe ;)
Ja, kaffe og frokost (påfulgt av mørk sjokolade) gjør nok susen. ;) Så bra at Eskil roa seg da. Det kan være plagsomt med full blære!
 
Marian87: Håper du kommer deg fortere inn i vikarjobben og at du får tid til å forberede seg litt mer før timene :) kan tro det har sine utfordringer å jobbe med elever!.. var det ikke i nord det var meldt så ekstremvarme i sommer da?:p


Lennypenny: Når får ungene være fulle dager i bhgen? :) wok er digg! Og elsker vår jeg å:D
Masse lykke til med jobbintervju!!:D


Lilla-87: her er April veldig vinglete :p kan ha alt fra minus grader med snø, til varme dager med grader opp til hvertfall 25 i sola! nå er det veldig godt her :) men er visst meldt kaldt igjen :p
Håper du blir konge en dag:D:p haha.. uff, hadde Jenny drømt da kansje? Sånn har Emira holdt på i åresvis om våren og sommeren :p synd det ble en dårlig natt for deg :(


Fru H: deilig vær altså :D har så lyst på sykkel jeg å!.. ha en fin dag du å :)
 
Last edited:
Hei hei :)
Nettene her er så gode for tiden at jeg nesten ikke tørr å skrive det :p alle 3 barna sover hele natta, og har gjort det i hvertfall en uke :D bare jeg som da våkner i 5-6 tiden av at jeg må sykt på do haha.. Ungene er i bhgen, og jeg har jobbet litt igår og idag :) sååå deilig vær for tiden! Akkurat nå er det 16-17 g i skyggen! Og tempen bare stiger og stiger :) så ungene er ute det meste av bhg-dagen :) idag skulle Emira og resten av tigergruppa (5/6 års gruppa som heter det:p ) på treff i en annen bhg for å hilse på andre som begynner på skolen :) sånn skal dem gjøre hver 14 dag fram til sommeren;)

Ellers lite nytt som skjer! Dere har jo sett bilder av den nye bilen vår :p
Håper alle får en fin dag :)
 
Hei hei :)
Nettene her er så gode for tiden at jeg nesten ikke tørr å skrive det :p alle 3 barna sover hele natta, og har gjort det i hvertfall en uke :D bare jeg som da våkner i 5-6 tiden av at jeg må sykt på do haha.. Ungene er i bhgen, og jeg har jobbet litt igår og idag :) sååå deilig vær for tiden! Akkurat nå er det 16-17 g i skyggen! Og tempen bare stiger og stiger :) så ungene er ute det meste av bhg-dagen :) idag skulle Emira og resten av tigergruppa (5/6 års gruppa som heter det:p ) på treff i en annen bhg for å hilse på andre som begynner på skolen :) sånn skal dem gjøre hver 14 dag fram til sommeren;)

Ellers lite nytt som skjer! Dere har jo sett bilder av den nye bilen vår :p
Håper alle får en fin dag :)
Kjedelig når man på do og det ikke er pga barna haha... kjempe fin bil. Er dere fornøyde? :-D

Når får dere de nye bilstolene? :)
Gøy med besøk i en annen bhg. Blir rart å få skolejente :)
 
Marian87: Håper du kommer deg fortere inn i vikarjobben og at du får tid til å forberede seg litt mer før timene :) kan tro det har sine utfordringer å jobbe med elever!.. var det ikke i nord det var meldt så ekstremvarme i sommer da?:p


Lennypenny: Når får ungene være fulle dager i bhgen? :) wok er digg! Og elsker vår jeg å:D
Masse lykke til med jobbintervju!!:D


Lilla-87: her er April veldig vinglete :p kan ha alt fra minus grader med snø, til varme dager med grader opp til hvertfall 25 i sola! nå er det veldig godt her :) men er visst meldt kaldt igjen :p
Håper du blir konge en dag:D:p haha.. uff, hadde Jenny drømt da kansje? Sånn har Emira holdt på i åresvis om våren og sommeren :p synd det ble en dårlig natt for deg :(


Fru H: deilig vær altså :D har så lyst på sykkel jeg å!.. ha en fin dag du å :)
Takk :-D spent på intervjuet!
9-14 fom i morgen og fra mandag 9-16. Blir godt for de :) wok er superdigg :)
 
Morn!
Våkns til nydelig sol, klarvær og 2º her i dag. PEL-forelesning og kaffe står på planen. Jenny våkna da jeg la meg i går (ca 23.30) og hyla fordi det var ei humle på henne (not). Siden hun først var våken, kunne hun like godt tulle frem til 02.30.. Så i dag er jeg trøtt og muligens sur, og føler meg som litt en tikkende bombe altså.. Dette blir en spennende dag m.a.o!:p

Håper DERE har sovet godt!
Strålende sol her i dag, og stigende temperatur.
Jeg skal straks sykle til byen for å lese på biblioteket der. Jeg skal levere fra meg en vognpose vi ikke trenger lenger, så da var det kjekt å sette seg der hvor det er lettere å møte hun som skal ha den :)
Håper alle får en finfin dag!
Deilig med sol :-D Kos dere tross trøtthet :p

Hyggelig med biblioteket :)
 
Skal hente ungene kl 13. Hele 3 timer i dag :p
Vi har spist lunsj i solen. Deilig. Så varmt her :-D Hva skal dere i dag da? :)
 
Kjedelig når man på do og det ikke er pga barna haha... kjempe fin bil. Er dere fornøyde? :-D

Når får dere de nye bilstolene? :)
Gøy med besøk i en annen bhg. Blir rart å få skolejente :)

Haha ja.. men jeg har jo flydd på do i flere år nå pga at jeg har blitt vandt med det som gravid:p
Vi er veldig fornøyde med bilen :D eneste er at klima anlegget ikke funker helt som det skal, så har fått time for å fikse det hos forhandleren.. går på garantien heldigvis :) men ellers er vi storfornøyde alle mann :D
Bilstolene er sendt idag, så da kommer dem nok iløpet av uken :D håper på før helgen sånn at vi får testet en tur med alle sammen;)

Syns det er helt merkelig at hun skal begynne på skolen ja:oops: dem skal også bli med en ansatt i bhgen og få være på barneskolen en dag snart :D blir kansje mest på SFO da, siden dem ikke bør forstyrre timene til de andre :p
 
Takk :-D spent på intervjuet!
9-14 fom i morgen og fra mandag 9-16. Blir godt for de :) wok er superdigg :)

Når er intervjuet da? :) er det en jobb du har lyst på å eller?
Ja tror nok det blir godt for både dem og dere at dem får brukt seg i bhgen :D
 
Når er intervjuet da? :) er det en jobb du har lyst på å eller?
Ja tror nok det blir godt for både dem og dere at dem får brukt seg i bhgen :D
Fredag kl 12;:)
Ja. Som servitør/jobbe i baren på ett hotell :) Hadde vært best med pengene hehe.

Ja. Superbra for små og store :)
 
Fredag kl 12;:)
Ja. Som servitør/jobbe i baren på ett hotell :) Hadde vært best med pengene hehe.

Ja. Superbra for små og store :)

Spennede ja :) håper du får den da :D
 
Hallo!

Har meg en liten pause mellom jobb og henting i bhg. Skulle egentlig rydde litt og lese litt fag før jeg skulle hente...men så landa jeg i sofaen heller :eek: :p

Like kaotisk dag idag som i går, jeg løp mellom ulike timer, inspeksjon i friminutt, ulike klasser osv. Fikk meg 15 min pause kl 12 for da var det dobbeltbooket så jeg ble overflødig. :confused: Deilig å være ferdig 13.15 etter en sånn dag!

Har fått meg 1 måneds fast vikariat på enheten for autistiske barn. :D Der har jeg søkt fast stilling fra 1.august, så håper dette åpner døren for å få den stillinga. :) Må bare lese meg opp og vise hva jeg kan den neste månden altså! Da skal jeg jobbe kun med ett barn, det blir bra. :)
 
Morn!
Våkns til nydelig sol, klarvær og 2º her i dag. PEL-forelesning og kaffe står på planen. Jenny våkna da jeg la meg i går (ca 23.30) og hyla fordi det var ei humle på henne (not). Siden hun først var våken, kunne hun like godt tulle frem til 02.30.. Så i dag er jeg trøtt og muligens sur, og føler meg som litt en tikkende bombe altså.. Dette blir en spennende dag m.a.o!:p

Håper DERE har sovet godt!
Kjip start på natta ja! :eek:

Greit å være for seg selv på dagen når man er ei tikkende bombe. :p
 
Hva gjør dere? :)
Pappa har kjøpt ny sykkel til Wael. Han var helt i 100 haha.... Greit med spandabel bestefar :-D :-D
 
Back
Topp