Uke 12

12+0 er 12 fullgåtte uker:)

11+0 er 11 fullgåtte,11+1 er 11 hele uker pluss 1 dag.
Så når du er 11+1 så er du i din uke 12 [emoji173] Men ikke fullgått 12 uker før 12+0
 
12+0 i dag :)
 
Da har man begynt på sin 12 uke.
11 uker + 1 dag vil si 11 fullgåtte uker og 1 dag inn i uke 12. Vet ikke om dette ble forståelig:p
Jepp [emoji106] Slet lenge selv med å forstå [emoji28] Jeg er i morgen 13+0, og går snart inn i uke 14 [emoji173] føler jeg har hoppet fram en uke etter jeg forstod det [emoji28]
 
Eg henge litt bak føle eg[emoji13] trur ikkje eg kjem til å fortelle det til folk før veke 14, då e veke 12 over og eg e sikker på at eg e ferdig med veke 12[emoji23]
 
Endelig uke 12! Hadde et håp om at formen skulle snu på magisk vis i dag! Men.... nei!! Starta dagen med hode i do! Sto opp 10.30 og har allerede sovet en dupp!! Og helt sinnsykt kvalm!! Ultralyd i morgen og første svangerskapskontroll på mandag!
Skal på jobb i morgen også, planleggingsdag, det skal bli interessant med denne formen kjenner jeg!
 
Endelig uke 12! Hadde et håp om at formen skulle snu på magisk vis i dag! Men.... nei!! Starta dagen med hode i do! Sto opp 10.30 og har allerede sovet en dupp!! Og helt sinnsykt kvalm!! Ultralyd i morgen og første svangerskapskontroll på mandag!
Skal på jobb i morgen også, planleggingsdag, det skal bli interessant med denne formen kjenner jeg!
Yay. Jeg håpte på at formen skulle bli graadvis bedre fra 12+0 til 13+0..
So much for that..
 
I dag er jeg 12 uker! Altså 12+0! Men kjenner jo litt panikk for nå ble alt plutselig litt mer ekte :p
Begynte jo selvfølgelig dagen med lysebrun utflod (for første gang i graviditeten) og er jo lettere nervøs. Leser jo overalt at dette er helt normalt, og skal heldigvis på TUL på tirsdag. Puh, ikke enkelt å være gravid nei :p
 
Skal på tul på torsdag er da 14+2 og håper på å få se kjønn. Her er ikkje formen bedre og tar antibiotika for uvi og spyr dessa opp igjen og :/ vet snart ikkje kor eg ska gjør av meg
 
10+6.. 8 dager igjen. Herregud det går såå sakte:banghead:
 
Skal på tul på torsdag er da 14+2 og håper på å få se kjønn. Her er ikkje formen bedre og tar antibiotika for uvi og spyr dessa opp igjen og :/ vet snart ikkje kor eg ska gjør av meg

Uff, det høres ikke godt ut. God bedring!

Jeg er 11+4 i dag og er mye kvalm fortsatt. I tillegg har jeg fått bihulebetennelse :bored:.
 
Jeg har fullgått 12 uker i morgen [emoji3] Like kvalm, trøtt og uggen enda, men håper det letter litt snart. Skal på første kontroll på mandag og tul på tirsdag og jeg GLEDER meg [emoji4]
 
Back
Topp